انعقاد تفاهم نامه همکاری مدیریت شعب بانک مسکن و شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

در نشست مسوولین بانک مسکن و شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در جهت ترویج فرهنگ مدیریت بهینه مصرف آب تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم مرتضی دهداری زاده،مدیر شعب استان لرستان، با اشاره به اهمیت آب در زندگی انسانها گفت : آب به عنوان یکی از مهمترین نیازهای بشر به شمار می رود ودر شرایطی که کشور با چالش کم آبی روبروست باید از تمام ظرفیت موجود برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب استفاده نمود ودر واقع حرکت در این راستا عملی نمودن فرآیند مسوولیت اجتماعی در بانک می باشد.

وی با اشاره به آمادگی مجموعه بانک مسکن در این خصوص گفت : با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت اجرای آن در جامعه بانک مسکن، مجموعه همکاران آمادگی لازم را جهت اجرای برنامه های این تفاهم نامه دارند .

در این جلسه مهندس کرموند مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان لرستان بیان کرد :به منظور تامین آب پایدار شهرها و مناطق مختلف استان برنامه های متنوعی در دستور کار این شرکت قرار داشته که از مهمترین آنها می توان به افزایش ظرفیت تاسیسات شرکت جهت جلوگیری از هدر رفت فیزیکی آب در درون شبکه ها و همچنین اشاعه فرهنگ صحیح مصرف بهینه آب می باشد .

حمید رضا کرموند در ادامه بیان داشت : امروز دستگاههای دولتی می تواند کمک های خوبی را در حوزه مدیریت مصرف بهینه آب ارایه دهد و اکنون مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان به عنوان یکی از پیشروترین دستگاهها در حمایت از اجرای این کمپین به یاری شرکت آب وفاضلاب آمده است .

وی اظهار داشت : امیدواریم این اقدام بانک مسکن باعث شود تا سایر بانکها و دستگاه ها به این حوزه ورود پیدا کرده تا بتوانیم با خرد جمعی و همکاری هم از آب میراث آیندگان صیانت کنیم .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000