دیدار معاون مدیریت با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی

به مناسبت هفته کتاب،کتابخوانی و کتابدار، نوروزی پور به منظور ابلاغ پیام تبریک مدیر شعب، با علی محمد جهانی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین نوروزی پور، معاون مدیریت شعب استان در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تبریک مدیر شعب به مناسبت هفته کتاب، از زحمات مسوولین و دست اندرکاران کتابخانه های عمومی استان در توسعه برنامه های فرهنگی و اشاعه فرهنگ مطالعه در سطح آحاد جامعه تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ مطالعه و لزوم بسترسازی در جهت افزایش سرانه مطالعه استان، تکریم فعالان حوزه کتاب را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: بدون شک اقدامات اداره کل کتابخانه ها در رشد و ارتقاء شاخص های اساسی حوزه کتاب،کتابخوانی و کتابخانه تاثیر بسیار زیادی داشته و سرانه مطالعه در بین اقشار جامعه بویژه جوانان را افزایش خواهد داد.

علی محمدجهانی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز دراین دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور مسوولین مدیریت شعب بانک مسکن با اشاره به اینکه سرانه بهره مندی خراسان شمالی از فضای کتابخانه در سالجاری دوبرابر شده است افزود: سرانه فضای کتابخانه در سال گذشته 12هزارو 200 متر بوده در حالی که امسال این شاخص به 20 هزار متر مربع افزایش پیدا کرده است.

وی همچنین اظهار کرد: وضعیت کتابخانه های استان از حیث اعضا و امانات نیز از میانگین کشوری بالاتر است برهمین اساس می شود گفت مردم در استان ما نسبت به سایر استانها تمایل بیشتری به مطالعه و مراجعه به کتابخانه هاجهت استفاده از منابع موجود دارند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه خراسان شمالی ششمین استان کشور است که صاحب کتابخانه مرکزی شده است از اعلام آمادگی این اداره کل جهت هماهنگی لازم به منظور بازدید کارکنان ادارات و سازمانهای مختلف از کتابخانه مرکزی جدید التاسیس در شهرستان بجنورد خبر داد.

وی افزود: پیشنهاد بازدید مسوولین مدیریت شعب بانک مسکن جهت انجام هماهنگی های لازم به منظور بازدید کارکنان شعب بانک مسکن از کتابخانه مرکزی شهرستان بجنورد در روزهای آتی و عضویت در این کتابخانه می تواند الگویی برای کارکنان سایر ادارات و نهادهای استان در راستای گرایش بیشتر به مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی باشد.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیری از طرف مدیر شعب بانک مسکن به مدیرکل کتابخانه های عمومی اهدا شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000