آموزش خدمات بانکداری الکترونیک به دانش آموزان یکی از دبیرستان های شهرستان بجنورد

برای چندمین بار در استان خراسان شمالی، آموزش خدمات بانکداری الکترونیک به دانش آموزان یکی دیگر از دبیرستان های شهرستان بجنورد صورت گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در برنامه ای که در راستای مسوولیت های اجتماعی بانک و به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن صورت گرفت، به تعداد70 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان دخترانه 13 آبان شهرستان بجنورد آموزش داده شد.
در این فعالیت آموزشی واجتماعی که با هماهنگی دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت و با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک صورت پذیرفت، دانش آموزان با حضور در محل شعبه مرکزی بجنورد ضمن بازدید از بخش های مختلف شعبه و آشنایی با نوع خدمات قابل ارایه در بانک مسکن،با عملیات واریز و برداشت وجه از طریق باجه ها،برداشت بدون کارت ازطریق دستگاه خودپرداز،نحوه تغییر رمز اول و دوم کارت بانکی،نحوه صدور کارت هدیه توسط کیوسک بانک و سایر خدمات و محصولات بانک منجمله حساب پس انداز مسکن جوانان آشنا شدند.
مسوولیت آموزش خدمات بانکداری الکترونیک را در این بازدید،مجتبی کفایتی رییس دایره خدمات بانکی و مجتبی فولادی به عنوان بانکدار که هردو در شعبه مرکزی بجنورد مشغول به فعالیت هستندبرعهده داشتند و حساب پس انداز مسکن جوانان توسط محمد محمودیان رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت به دانش آموزان معرفی شد.
گفتنی است پیش ازاین نیز آموزش خدمات بانکی به دانش آموزان تعدادی از مدارس سطح شهرستان بجنورد و حتی دبیرستان های مناطق روستایی حومه بجنورد توسط مدیریت شعب استان در دستور کار قرار گرفته بود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000