نشست مشترک مدیر شعب استان بوشهر با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

جلسه ای با حضور عقیل زینلی مدیرشعب استان بوشهر و حمید حیدری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در محل بنیاد مسکن استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به منظور همکاری، هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه وصول مطالبات تسهیلات مسکن روستایی، طرح مسکن مهر و گسترش تعاملات و همکاری هر چه بیشتر میان بانک و بنیاد مسکن استان جلسه ای با حضور عقیل زینلی مدیرشعب استان بوشهر و حمید حیدری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در محل بنیاد مسکن استان برگزار شد.

زینلی مدیر شعب استان بوشهر هدف اصلی و مشترک میان بانک مسکن و بنیاد مسکن را تعامل و همکاری بیشتر و همسویی دو سازمان با یکدیگر دانست. وی افزود: پرداخت تسهیلات جهت ساخت مسکن روستایی کار خداپسندانه و ارزشمندی بوده که بانک و بنیاد با همکاری و تعامل با یکدیگر به سرانجام رساندند.

مدیر شعب استان در ادامه تصریح کرد یکی از وظایف مهم و اصلی ما مسوولیت پذیری و ترویج فرهنگ بازپرداخت به موقع مطالبات در اذهان روستاییان است که باید از طریق ایجاد ارتباط و گفتگو توسط کارکنان بانک و بنیاد ، شوراهای اسلامی روستاها ، ائمه جمعه و جماعات ، دهیاران و افراد با نفوذ و مورد اعتماد ساکن در روستاها انجام پذیرد و این جزء وظایف ما میباشد که باید در اذهان روستاییان نهادینه نماییم . مدیر شعب استان یکی دیگر از موارد حائز اهمیت را پیگیری جدی و به موقع در تبدیل تسهیلات مشارکت مدنی به فروش اقساطی دانست که باید با تعامل و همکاری میان بانک و بنیاد مسکن با جدیت بررسی و پیگیری شود.

وی مفصلاً در خصوص طرح جدید بانک در زمینه بخشودگی سود و جرایم تسهیلات مسکن روستایی مطالبی را عنوان نمود و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش در جهت اجرایی شدن این طرح شد.

در ادامه حیدری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن خوش آمد گویی عنوان کرد: بنیاد مسکن و بانک مسکن از یک خانواده هستند و بدون شک جهت تحقق اهداف تعیین شده، بنیاد مسکن آماده هرگونه همکاری با بانک در این راستا می باشد.

در پایان مقرر شد کارشناسان بنیاد و بانک به اتفاق هم جهت اجرایی شدن دستورالعمل اخیر به روستاها مراجعه نموده نسبت به وصول مطالبات تسهیلات روستایی اقدام کنند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000