تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر در حوزه جنوب استان تهران

تیزموند در جلسه ای با حضور مدیران ادارات راه و شهرسازی شهرستان های قرچک ،‌ ورامین ، پیشوا ، پاکدشت و ری برای تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر شرکت کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای جلسه سعید تیزموند رییس حوزه جنوب استان تهران با اشاره به تأکیدات مدیران ارشد بانک و به ویژه مدیر منطقه مرکز استان تهران در خصوص لزوم تعیین و تکلیف پروژه های مسکن مهر ، خواستار همراهی و تعامل جدی و مشترک ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستانهای های قرچک ،‌ ورامین ، پیشوا ، پاکدشت و ری در خصوص پیگیری و معرفی اعضاء واحدهای بدون متقاضی شد.

همچنین تعیین تکلیف پروژه های راکد و غیرفعال که مدتها رها شده و اقدامی از سوی تعاونی و پیمانکاران صورت نمی گیرد از دیگر مواردی بود که رییس حوزه جنوب استان تهران در این جلسه مطرح کرد.

تیزموند رییس حوزه جنوب استان تهران در ادامه ضمن اشاره به ماده 2 تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 1395 و همچنین طرح های چاوش و بخشودگی سود تسهیلات روستایی، افزود : بانک مسکن و بنیاد مسکن از فرصت های بدست آمده با توجه به محدودیت زمانی برای تعیین تکلیف مطالبات روستایی حداکثر استفاده را برده و امیدواریم با تعامل دو جانبه و افزایش سطح همکاری های مشترک شاهد کاهش مطالبات مربوطه باشیم.
در ادامه گزارشی از قراردادها ی منعقده و پرونده های در شهرستان های قرچک،پیشوا،پاکدشت،شهرری ارایه شد. که بر اساس این گزارش از 54 هزار واحد مسکن مهر 9600 واحد باقیمانده که بیشترین قراردادها به شهرستان قرچک و پیشوا اختصاص دارد.
در ادامه جلسه و پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی از سوی سایر اعضاء جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که برخی از این تصمیمات شامل تهیه و ارسال لیست مطالبات معوق روستایی به تفکیک شعب تحت پوشش به بنیاد مسکن شهرستان مربوطه، ارسال مستندات مربوط به تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال95 و طرح چاوش و بخشودگی سود تسهیلات روستایی به بنیاد مسکن و ارسال بروشور بخشودگی سود تسهیلات به فرمانداری ها،بخشداری ها،شوراها،دهیاری ها ، ائمه جمعه و جماعات ، معتمدین محلی می باشد.
در پایان جلسه مدیران کل ادارات راه و شهرسازی شهرستان های قرچک ،‌ ورامین ، پیشوا ، پاکدشت و ری ، آمادگی هر گونه مشارکت و تعامل را در جهت تعیین و تکلیف پروژه ها اعلام کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000