مدیر شعب استان خوزستان:

ساخت مدرسه، ادای دینی به پایتخت دفاع مقدس است

مدیر شعب استان خوزستان، ساخت مدرسه در خرمشهر را ادای دینی به مردم دلیر این شهرستان مقاوم که پایتخت دفاع مقدس به شمار می رود، دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی‌اصغر نادری در نشست امضای تفاهم‌نامه تکمیل مدرسه 10 کلاسه از سوی بانک مسکن در شهرستان خرمشهر با حضور مدیران اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان در محل ساختمان مدیریت اظهار کرد: بانک مسکن از جمله بانک‌هایی است که همواره به مسوولیت‌های اجتماعی خود به بهترین شکل ممکن عمل کرده و به شیوه‌های مختلف آن را اجرا کرده است.

وی افزود: یکی از مسوولیت‌های اجتماعی که بانک مسکن به شدت علاقه‌مند به مشارکت در آن است، ساخت و یا مشارکت در ساخت مدارس در مناطق محروم کشور است که هم اکنون تعدادی از مدارس از سوی این بانک در اختیار دانش‌آموزان مناطق محروم سراسر کشور قرار گرفته است و با عنایت خاص مدیران ارشد این بانک، ساخت مدارس در استان‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

نادری افزود: در استان خوزستان نیز بانک مسکن اقدام به اختصاص مبلغی جهت تکمیل مدرسه‌ای 10 کلاسه در یکی از مناطق محروم استان کرد که بعد از بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به نقش مهمی که مردم خرمشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند این مدرسه به مناطق محروم این شهرستان تعلق گرفت.

مدیر شعب استان خوزستان با تاکید بر اینکه ساخت این مدرسه در خرمشهر ادای دینی کوچک به پیشگاه مردم خرمشهر به شمار می رود، بیان کرد: انتظار داریم این مدرسه از سوی اداره کل نوسازی مدارس در اسرع وقت ساخته و تکمیل شود تا مشکل کمبود فضای آموزشی در نقطه مورد نظر این شهر مقاوم برطرف شود و دانش‌آموزان در مکانی مناسب به تحصیل خود ادامه دهند.

در این مراسم، صالحی معاون اداره نوسازی مدارس استان خوزستان نیز با تقدیر و تشکر از بانک مسکن بابت اختصاص مبلغی برای ساخت مدرسه در شهرستان خرمشهر، مشارکت بانک مسکن در امر ساخت و تکمیل مدارس در مناطق محروم کشور را ستودنی و قابل‌تقدیر دانست.

وی افزود: از اینکه بانک مسکن، بخشی از مسوولیت‌های اجتماعی خود را به ساخت مدرسه اختصاص داده است، نشان می‌دهد دیدگاه این سازمان بسیار متعالی است و حرکت آنها در جهت رفع نیاز آموزشی مناطق محروم، فعالیتی ارزشمند و پسندیده است.

در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه تکمیل مدرسه 10 کلاسه در شهرستان خرمشهر از سوی مدیریت شعب استان خوزستان به نمایندگی از بانک مسکن و اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان به امضای طرفین رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000