بافت فرسوده شهرکرد دارای پتانسیل های منحصر به فردی می باشد

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای افزایش تعاملات دوسویه درصنعت ساختمان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان ضمن عرض تبریک انتصاب آقای دکتر کوهی به سمت جدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اظهار کرد: با افزایش دامنه همکارای بانک مسکن و فعالان حوزه ساختمان در استان می توان در راستای ایجاد رونق اقتصادی در بخش ساخت و ساز تاثیر گذار بود. ربانی پس از اشاره به جلساتی که بانک مسکن با انبوه سازان فعال استان برگزار کرده، به بیان مسائل و خواسته های انبوه سازان پرداخت، وی افزود، امید است سازمان نظام مهندسی استان با حضور خود در این جلسات در آینده بتواند به پویا نمودن فعالان این حوزه یاری رساند.

مدیر شعب استان ضمن تشریح برخی از خدمات بانک مسکن در حوزه جذب سپرده و تسهیلات اعطایی خاطرنشان نمود، در حال حاضر بسته سیاستهای اعتباری بانک مسکن در بخش ساختمان بویژه در بافت فرسوده در بین سایر بانکها شرایط بسیار مطلوبی دارد که امید است با حمایت سازمانهای زیربط در استان، انبوه سازان و سایر فعالان بخش ساخت و ساز ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش گردند. وی همچنین با اشاره به تسهیلات خرید و تجهیز دفتر کار خاطر نشان نمود این تسهیلات فرصت مناسبی برای افزایش مرودات مالی بانک مسکن با مهندسین آن سازمان را مهیا می نماید.

در ادامه دکتر کوهی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به مدیر شعب استان و هیأت همراهشان، از بانک مسکن به عنوان بانکی دولتی، معتبر و تخصصی در حوزه مسکن یاد نمود وی افزود، بانک مسکن همیشه با هدف خدمت رسانی به تمام اقشار جامعه و در راستای خانه دار کردن مردم همیشه پیشرو بوده است. دکتر کوهی نیز با اشاره به اهمیت پویا نمودن صنعت ساختمان در استان از آمادگی آن سازمان جهت مشارکت بیشتر و حضور در جلسات انبوه سازان خبر داد. دکتر کوهی اظهار نمود برای کمک به فعالتر شدن صنعت ساختمان در استان به دنبال راهکارهای انگیزشی برای انبوه سازان هستیم تا ضمن تسهیل در فرآیندهای اخذ پروانه و مجوزهای اولیه، تخفیف هایی نیز برای انبوه سازان قائل شویم. وی با اشاره به پتانسیلهای منحصر به فرد بافت فرسوده شهرکرد اظهار امیدواری نمود که با همکاری و تعامل بیشتر با بانک مسکن، بتوان انبوه سازان را به فعالیت بیشتر در این محدوده شهر سوق دهیم.


موضوع مرتبط

کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000