برای نخستین بار در بانک مسکن اتفاق افتاد؛

اخذ مجوز الکترونیکی کردن گاز بها

مجوز الکترونیکی کردن گاز بها در جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‎ان‎جی) با توجه به پیگیری های مستمر مدیریت شعب استان کردستان از سوی وزارت نفت صادر و در دیدار با مدیرکل شرکت نفت استان به مدیر شعب بانک مسکن اهدا شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در دیدار با مدیرکل شرکت نفت استان با تقدیر از حمایت های شرکت نفت در اخذ این مجوز گفت: اجرای طرح پرداخت الکترونیکی گاز بها می تواند موجب تسریع در ارایه خدمات مالی و رضایت مندی مردم در جایگاه های سی ان جی شود .

سلیمی به تشریح جزییات اجرای این طرح پرداخت و ابراز داشت: با بهره‌برداری از این طرح و با توجه به ورود وجوه پرداختی در دو حساب مجزا، پرداخت گاز بهاء از سوی شهروندان، پرداخت قبض گاز از سوی جایگاه داران و رسیدگی به امور مالی در جایگاه‌های سی‎ان‎جی و برداشت کارمزد فروش به سهولت انجام می‌شود.

سلیمی همچنین به اجرای این طرح در 6 جایگاه در شهرستان سقز به عنوان طرح آزمایشی و نمونه پرداخت، اشاره کرد و افزود : با توجه به اینکه مجوز الکترونیکی کردن پرداخت گاز بها بصورت کشوری برای بانک صادر شده است امیدواریم بتوانیم پس از اجرای موفقیت آمیز در طرح پایلوت در شهرستان سقز حداکثر تا پایان سال 65 جایگاه در کل استان را به پرداخت الکترونیکی گاز بها مجهز کنیم و در سال آینده به صورت کشوری در ۲ هزار و ۳۵۰ جایگاه سی ان جی در کل کشور توسط بانک مسکن اجرا شود.

یاسمی مدیر کل شرکت نفت استان نیز در خصوص راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی گاز بها در جایگاه های سی ان جی گفت: ما با راه‌اندازی این سامانه دو هدف را دنبال می‌کنیم؛ یکی اینکه مصرف‌کننده به‌راحتی بتواند پرداخت کند و موضوع پول خرد برای همیشه در جایگاه‌های سوخت CNG حل شود و هدف دوم ما پرداخت قبض گاز خود جایگاه است که در این سیستم جدید نه‌تنها نیازی به نگهداری پول نقد در خود جایگاه نیست، بلکه با توجه به تجمیع پول‌های دریافتی مستقیماً در حساب بانکی جایگاه، مدیران جایگاه می‌توانند بعد از دریافت قبض گاز خود جایگاه، سریعاً نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

وی حضور بانک مسکن در اجرای این پروژه را بسیار با اهمیت ذکر کرد و گفت: بدون شک حضور بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و با سابقه ارزشمند در تأمین مالی طرح های دولتی می تواند ضامن موفقیت اجرای آن نه تنها در استان کردستان بلکه در سطح کشور شود.

لازم بذکر است طرح پرداخت الکترونیکی گاز بها در 6 جایگاه سی ان جی با همکاری شرکت ناواکو در شهرستان سقز بصورت نمونه و آزمایشی آغاز شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000