مراسم تودیع و معارفه مدیریت سیستان و بلوچستان

مراسم تکریم، تودیع و معارفه مدیرشعب استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با حضور رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن مراسم تکریم و تودیع محمدرضا بوستان افروز و معارفه محمدرضا جعفری به عنوان مدیرشعب استان برگزار شد.
طی این مراسم مدیرعامل بانک مسکن پس از عرض خیر مقدم به مدعوین، عرض تسلیت خود را بخاطر حادثه دلخراش پیش دبستانی اسوه حسنه به مردم استان عنوان کرد و افزود: امیدوارم دیگر در هیچ جای ایران اسلامی، چنین اتفاقی رخ ندهد.
رحیمی انارکی در ادامه افزود: عملکرد آقای بوستان افروز نشان دهنده توان و پتانسیل مدیریتی وی است.طی 9 دوره ارزیابی عملکرد بانک، این مدیریت سه دوره در منطقه سبز قرار داشته است واین سه دوره با کسب رتبه های دوم،هشتم و چهاردهم در زمان مدیریت وی بوده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.اتفاقات خوبی در ارتقای فعالیت های شعب در طی این دوران صورت گرفته است که امید است آقای جعفری نیز پیرو آن باشد و با یک برنامه ریزی منسجم و پیگیری منظم، نقاط ضعف را شناسایی نموده و برای رفع آنها برنامه ریزی و تعیین هدف کنند تا دوباره شاهد حضور این مدیریت در محدوده سبز باشیم و با توجه به این موضوع که قبلا مدیریت استان سیستان و بلوچستان رتبه دوم را کسب کرده ، پتانسیل کسب رتبه اول را داردکه امیدوارم بزودی شاهد این رخداد باشیم.
مدیر عامل بانک مسکن اظهار داشت: امیدوارم آقای بوستان افروز در مسوولیت جدید بتواند دستاوردهای خوبی داشته باشد.
وی گفت:در طی چند ماه اخیر آقای جعفری به تنهایی بعنوان سرپرست سکان دار مدیریت بوده اند که بدون هیچ خللی تمام برنامه های مدیریتی را پیگیری نموده اند و این نشانگر پتانسیل وی برای مدیریت این استان می باشد و انتظار دارم از این پس،بعد از انتصاب آقای سیاوش زراعتی به عنوان معاون مدیریت با آخرین توان خود در جهت تحقق اهداف و بهبود عملکرد گام های مثبتی را بردارند و با برنامه ریزی هایی که انجام می دهند شاهد این باشیم تا قبل از پایان سال اتفاقاتی مثبت در این مدیریت رخ دهد.
مدیر عامل بانک مسکن در ادامه سخنان خود به موضوع جذب منابع اشاره کرد. بانک مسکن هیچگاه وارد رقابت در نرخ های سود سپرده ها نشده است.بانک مرکزی تمهیداتی برای منضبط کردن بانک ها در نظر گرفته است که مرحله به مرحله اجرایی می کند و این موضوع شرایطی مناسب را برای بانک مسکن ایجاد خواهد نمود .که طی این سه ماهه پایانی سال بتوانیم باتوجه به اعتمادی که مردم به بانک مسکن دارند حداکثر بهره وری را داشته باشیم .
در شش ماهه دوم سال جاری موضوع بهره وری مطرح شده است.بحث بهره وری به عنوان یک ضرورت در تمامی فعالیت های بانک مطرح است و هدف افزایش بهره وری در شش ماهه دوم طی 7 محور اصلی و 32 برنامه برای اجرا ی دقیق در مدیریت ها و شعب تعیین شده است.
وی اظهار داشت اگر بخواهیم از تمامی پتانسیل های خود استفاده نماییم شایسته سالاری در بانک مسکن اجتناب ناپذیر است و باید تواناترین و شایسته ترین نیروها برای مسوولیت ها برگزیده شوند . این موضوع را در هنگام تصدی مدیر عاملی بانک مسکن بعنوان یک برنامه اعلام نموده ام که یکسری اقدامات نیز در این رابطه شروع شده است و در این راستا کانون ارزیابی مدیران را فعال نموده ایم.
دستورالعمل و آیین نامه ای جدید برای انتصابات تصویب شده است که تفاوت آن با روش های انتصابات قبلی این است که منبعد همکاران شایسته از سایر کانال ها نیز معرفی می شوند و می توانند با ارایه رزومه و توانایی هایی که دارند خود را با عنایت به شرایطی برای تصدی برخی پست ها مطرح کنند .برخی نیرو های شایسته وجود دارند که امکان معرفی خود را ندارند که با این آیین نامه این سد برداشته خواهد شد.استفاده از نیروهای اهل تسنن و اقلیت ها نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که خوشبختانه امروز در این زمینه یک انتصاب خواهیم داشت.

رحیمی انارکی با اشاره به دو انتصاب جعفری مدیر استان و زراعتی معاون استان،که یکی از برادران اهل تشیع و دیگری از برادران اهل تسنن است، عنوان کرد: این انتصاب، نشان دهنده توجه بانک مسکن به قرابت با برادران اهل تسنن است.همچنین انتصاب بانوان نیز مد نظر بانک است که خوشبختانه بعنوان اولین بانک توانسته ایم یک مدیر استان از بانوان را در شبکه بانکی کشور منصوب نماییم و انتظار می رود در این استان نیز توجه جدی به همکاران بانو ی توانمند داشته باشید تا موجب انگیزه در سایر همکاران بانو نیز شوید .
وی اشاره کرد یک پتانسیل خوب برای استان وجود دارد که شاید بخوبی از آن استفاده نشده است و آن وجود نیروهای جوان ،با استعداد ،پر انگیزه و پر نشاط است که امیدوارم با برنامه ریزی صحیح از این پتانسل بیشترین بهره برداری شود که این امر منجر به افزایش انگیزه همکاران نیز خواهد شد.
مدیر عامل بانک در ادامه سخنان خود برخی انتظارات از استان را جهت دستیابی به اهداف تا پایان سال مطرح نمود .

در ادامه مراسم بوستان افروز بیان نمود: با همت همه همکاران با کسب سهم 56 درصدی پرداخت تسهیلات مسکن و ساختمان در بین شبکه استان رتبه اول به بانک مسکن استان اختصاص یافته است و در پرداخت انواع تسهیلات این استان در بین تمامی بانک های استان در جایگاه سوم قراردارد.
همچنین جعفری پس از قرائت حکم تصدی خود بعنوان مدیرشعب استان سیستان و بلوچستان برنامه های خود را در حول پنج محور اصلی تشریح کرد.

جذب منابع، تعیین تکلیف طرح مسکن مهر ،پرداخت تسهیلات تکلیفی به عنوان گامی مهم در توسعه و محرومیت زدایی از استان،وصول مطالبات غیر جاری وگام برداشتن برای دستیابی به اهداف ارزیابی عملکرد متناسب با شاخص های تعیین شده ، پنج محور اصلی بود که جعفری مدیر استان سیستان و بلوچستان به آن اشاره کرد.

همچنین در این مراسم که با حضور معاونت سازمان نوسازی مدارس استان برگزار شد، اربابی طی سخنانی اظهار داشت: وظیفه خود می دانم از زحمات هیات مدیره بانک،همکاران و به ویژه آقای بوستان افروز که تلاش و اهتمام ویژه ای در راستای مدرسه سازی در استان داشته اند تشکر و قدردانی نمایم.کارکنان مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان زحمات زیادی را در مراحل ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن میرجاوه و حسین آباد متحمل شده اند که به این تلاش پرثمرشان خداقوت می گویم.
شایان ذکر است در انتهای مراسم، اربابی با اهدای لوح تقدیر و حمایل خیرین مدرسه ساز از زحمات بوستان افروز برای ساخت مدرسه در استان تقدیر کرد.

گفتنی است در جریان سفر مدیرعامل بانک به استان سیستان و بلوچستان،رحیمی انارکی به همراه هیات همراه از تمامی شعب این استان بازدید کرد.

60080012/29/2018 7:54:30 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2018/12/201812104249927801_Thum.jpg
60080012/29/2018 7:54:30 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2018/12/201812104207630956_Thum.jpg
60080012/29/2018 10:14:13 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2018/12/201812100705676968_Thum.jpg


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000