افتتاح سی و سومین شعبه مدیریت البرز

شعبه بزرگمهر کرج به عنوان سی و سومین شعبه مدیریت البرز با حضور مدیرشعب استان و برخی از مشتریان و مسوولان استانی افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی بلوچی مدیر شعب البرز، در این مراسم که برخی از مشتریان ویژه و معتمدین محلی نیز حضور داشتند با اعلام اینکه بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی همواره پیشقدم در ارایه خدمات سریع،شفاف و دارای اهمیت برای مردم بوده است،افتتاح شعبه جدید را گامی در جهت ارایه خدمات سریعتر و بهتر به مردم این منطقه دانست .

وی تصریح کرد : افزایش 50.6 درصدی پرداخت تسهیلات ازسوی بانک مسکن به متقاضیان درپایان آبانماه سالجاری به نسبت مدت مشابه درسال قبل نشان دهنده نقش بانک مسکن درعمل به رسالت خودمبنی برخانه دارکردن مردم است.

بلوچی با اشاره به اهمیت بی بدیل مسکن در توسعه اقتصادی و اثرگذاری آن بر سایر بخشها، امکانات موجود در بانک را در کنار وجود فضای سالم برای اطلاع رسانی شفاف، حایز اهمیت و نقطه قوت برشمرد و یکی از نشانه های انضباط اداری و رسوخ فرهنگ صحیح رفتاری و سازمانی در مسیر ایجاد محیط سالم را نحوه بیان و گفتمان در تعاملات بین همکاران و مشتریان دانست که خوشبختانه کارکنان بانک مسکن از آن برخوردار هستند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم خانم سارا زین العابدینی به عنوان رییس شعبه جدید به حاضران در مراسم معرفی شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000