معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه ۹۷ در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) در تهران برگزار می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، هوشنگ عشایری، با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار) نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، شهرداری تهران، سازمان ها، نهادها، انجمن ها و اتحادیه های داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: برخی از اهداف برگزاری این همایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بازآفرینی شهری برای تحقق برنامه های توسعه ای مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهر و نیز بسترسازی به منظور ایجاد محرک اقتصاد مسکن، کار، اشتغال و کارآفرینی است.

وی همچنین دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را آشنایی با جدیدترین فناوری ها و نوآوری های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، ارایه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه بازآفرینی شهری، استفاده از ظرفیت ها و دستاوردهای شهرهای خواهر خوانده، کمک به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد همبستگی و هم افزایی ملی و بین المللی برگزار می شود، بیان کرد: این نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز کشور در بخش مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طراحی شده است و تحقق اهداف آن منوط به حضور گسترده دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار در سطح ملی و استانی و شهرداری های شهرهای هدف بازآفرینی شهری است.

وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طی ۳ روز به منظور ایجاد تحول در آینده مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به توسعه گران اجازه مشارکت و دسترسی به پروژه های عظیم و کلان ساختمانی و انبوه سازی مسکن کشور و نفوذ به جمع حرفه ای ها را می دهد.

عشایری گفت: آشنایی با آخرین تکنولوژی های جدید و نوآوری های نوین در بخش های مختلف و متنوع صنعت مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری همگی در این نمایشگاه مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه استارتاپ های ایران و جهان حضور خواهند داشت، تاکید کرد: این رویداد با توجه به حمایت های به عمل آمده توسط وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری بازار ایده آلی برای دیدار مدیران و متخصصان ارشد دولتی با بخش خصوصی با ارایه تولیدات و دستاوردهای شرکت های مرتبط با این صنعت به شمار می آید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000