معاون وزیر راه و شهرسازی:

واحدهای مسکن‌مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
برای تامین مسکن کم درآمدها سازمان ملی زمین و مسکن با هماهنگی کمیته امداد مسکن‌های مهر فاقد متقاضی را به مددجویان این کمیته واگذار می‌کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی که در خصوص چالش‌ها و مشکلات مسکن مهر با قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در امور تامین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید داشت، بار دیگر اتمام پروژه‌های مسکن مهر را مهمترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی خواند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: در این نشست مشترک مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد مورد بررسی قرار گرفت و کمیته امداد امام‌خمینی (ره) موظف شد لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحدهای فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام نماید تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آنها معین کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر ، مبتلا به چالش‌هایی هستند که برخی از آنها در سطح ملی و برخی استانی هستند، افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد چالش‌های ملی این پروژه‌ها را در روزهای آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف کنیم و پس از آن طی جلساتی با مدیران استان‌ها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازیم.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی در خصوص توافق با کمیته امداد امام‌خمینی در واگذاری این واحدها به مددجویان ابراز امیدواری کرد که سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق بتواند گامی در رفع مشکل مسکن خانوارهای کمتر برخوردار بردارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000