دیدار تقوی با شهردار و شورای اسلامی شهرکیاسر

به منظور افزایش تعاملات و باز سازی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری، مدیر شعب استان با همراهی جمعی از مسوولین مدیریت با شهردار و شورای اسلامی شهر کیاسر دیدار کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مصطفی تقوی مدیر شعب استان در این دیدار بیان کرد:بانک‌ مسکن استان با 53شعبه از نظر تعداد شعبه در شبکه بانکی استان رتبه هشتم و از لحاظ منابع در رتبه پنجم قرار دارد که نشان دهنده اقبال عمومی و دسترسی بیشتر مردم نسبت به بانک مسکن است.
تقوی افزود: در بحث پرداخت تسهیلات بانک‌مسکن با سهم 22درصدی رتبه نخست استان را دارد که عمده این تسهیلات در حوزه مسکن بوده و البته در سایر بخش ها نیز تسهیلات پرداخت می شود .
تقوی از پرداخت تسهیلات مسکن به شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: متقاضیان وام مسکن در این شهرها می توانند با اخذ معرفی نامه از بنیاد مسکن تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی بانرخ سود ۵ درصد از بانک مسکن دریافت کنند.
مدیر شعب مازندران با بیان اینکه در حوزه بازآفرینی شهری بانک مسکن به عنوان تنها بانک عامل بوده افزود: بنا به سوابق عملکردی بانک مسکن که اغلب بر کسی پوشیده نیست ، همواره مصرف خط های اعتباری تسهیلات با اولویت بافت های فرسوده مورد تاکید بانک مسکن بوده است و امروز نیز بانک مسکن با تبعیت از سیاستهای دولت در جهت احیاء و بهسازی بافت های فرسوده آمادگی کامل را دارد.

در ادامه مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران از بخشودگی سود و جرایم تسهیلات مسکن روستایی و حوادث غیر مترقبه در صورت تسویه نقدی مانده بدهی اصل تسهیلات خبر داد و افزود:این طرح تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و این فرصت مشمول کسانی است که اصل تسهیلات دریافتی آنان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بوده و قرارداد آنها حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۵ به سرفصل مطالبات غیر جاری انتقال یافته باشد.
مدیر شعب بانک ‌مسکن مازندران میزان مانده تسهیلات بانک مسکن را تقریبا ۶۷ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ریسک اعتباری در بانک‌مسکن ۳.۵ درصد است که نشان دهنده اعتبار سنجی درست بوده و به نوعی پرداخت ما منظم و تسهیلات به درستی هزینه شده است.
همچنین دکتر محمد نژاد شهردار شهرکیاسر ضمن خوشامدگویی، از آمادگی لازم جهت تعامل و همکاری با بانک مسکن،نشست با سازندگان بخش مسکن جهت چگونگی بهره مندی از تسهیلات مشارکت در بازسازی بافت فرسوده خبر داد و افزود:شهروندانی که در محدوده بافت فرسوده شهری دارای ملک یا ساختمان قدیمی بوده با اخذ مجوز لازم از شهرداری کیاسر می توانند تسهیلات 400میلیون ریالی را برای هر واحد از بانک مسکن دریافت نمایند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000