رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر:

بانک مسکن با نگاه خدمت دهی فعالیت می کند

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر، با حضور در کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان، در خصوص روابط دو جانبه گفت و گو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار، بر تحکیم روابط فیمابین بانک مسکن وکمیته امداد امام خمینی(ره) استان تاکید شد و ضمن تشریح و ارایه گزارش در خصوص خدمات ارایه شده توسط بانک به عموم مردم استان، هماهنگی های لازم برای ادامه روند همکاری طرفین به عمل آمد.

در بخشی از این دیدار، عقیل زینلی مدیر شعب استان، طی سخنانی آمادگی بانک مسکن را در سطح استان برای ارایه خدمات هرچه بهتر به کمیته امداد امام خمینی اعلام نموده و خواستار تداوم همکاری دو جانبه شد.

زینلی افزود: بانک مسکن در بخش های فرهنگی، پرداخت تسهیلات به روستاییان و دیگر مسائل تعامل خوبی با کمیته داشته که باید این تعاملات بیشتر شود.

مدیر شعب استان بوشهر با تشریح نمودن شرایط استثنایی ماده 2 تبصره 35 گفت: در حال حاضر شرایط خوبی جهت به سرانجام رسیدن و تعیین تکلیف تسهیلات روستایی فراهم شده که لازم است با همکاری دوجانبه و با تدبیر و درایت به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده نماییم. زینلی افزود: زمان ما محدود است و بایستی یکسری اقدامات را بصورت ضرب الاجل انجام دهیم.

احمد لطفی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، از حضور مدیر شعب بانک مسکن استان و هیأت همراه درکمیته امداد، تشکر و قدردانی نمود و افزود: فعالیت کارکنان بانک مسکن بسیار سخت است و تلاش شما جای تقدیر و تشکر دارد. وی گفت : بانک مسکن با نگاه خدمت دهی فعالیت می کند. یکی از اقدامات موثر بانک مسکن طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی بود و سهم بانک مسکن بالغ بر 70% پروژه های استان بود و پرداخت بالغ بر 2198 واحد تسهیلات مسکن به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد کار بسیار بزرگی بوده است. وی افزود: درهر مکان که حادثه غیر مترقبه ای رخ می دهد بانک مسکن جهت کمک رسانی به اقشار آسیب دیده پیش قدم می شود که ما مدیون این بانک هستیم .

لطفی گفت: ما از دیر باز با بانک ارتباطات و تعاملات سازنده ای داشته ایم و امیدوارم این روابط هرچه مستحکم تر و بیشتر شود.

در پایان این دیدار به منظور تسریع در روند و فرایند اجرای دستورالعمل ماده 2 تبصره 35 و تعیین تکلیف حداقل 300 نفر از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مواردی مورد توافق و تصویب طرفین قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000