مسکن مهر نطنز با مشارکت شهرداری تکمیل می‌شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
در شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل خیرین راه‌ساز و مسکن ساز نقش ارزنده‌ای داشتند و اینها نشان دهنده این مطلب است که پتانسیل سرمایه‌گذاری به صورت بالقوه در استان وجود دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه شورای اداری استان اصفهان و در شهرستان نطنز با اشاره به اهمیت آن شهرستان در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: شهرستان نطنز یکی از شهرستان‌های تاریخی و با ارزش استان اصفهان و کل کشور است که شهره جهانی دارد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهرستان نطنز در موضوع گردشگری یادآور شد: نظنز جزو شهرهای زیارتی و سیاحتی به شمار می‌رود و باید از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه‌تری شود.

اسلامی در ادامه به دستاوردهای سفر خود به شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل پرداخت و گفت: سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمامی که مشمول زمان شده‌اند از اهم اهداف سفر بود که خوشبختانه برای آنها تصمیماتی گرفته شد.

عضو کابینه دولت دوازدهم اصلاحات هندسی و ایمن‌سازی برخی نقاط حادثه خیز استان را از دیگر دستاوردهای سفر خود به استان برشمرد و تاکید کرد: در حال حاضر خیرین مسکن‌ساز و راه‌ساز نقش ارزنده‌ای در استان ایفا کرده‌اند که امیدواریم این نقش و مشارکت‌های مردمی پررنگ‌تر شود.

وی گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل خیرین راه‌ساز و مسکن ساز نقش ارزنده‌ای داشتند و اینها نشان دهنده این مطلب است که پتانسیل سرمایه‌گذاری به صورت بالقوه در استان وجود دارد و باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد.

اسلامی روند تکمیل مسکن مهر استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: تنها تعدادی از واحدهای مسکن مهر نطنز باقی مانده است که مقرر شده تکمیل زیرساخت‌های این پروژه به شهرداری تحویل شود و خدمات شهری برای آن تعداد مسکن مهر باقی‌مانده تامین شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000