مدیر شعب استان در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری تاکید نمود:

فعالسازی صنعت ساختمان در چهارمحال و بختیاری

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان بر لزوم افزایش همکاری و گام برداشتن در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی، تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به حاضرین در جلسه خیر مقدم عرض کرد. ربانی با اشاره به نقش فعال سازی صنعت ساختمان در پویایی اقتصاد کشور تاکید کرد: حمایت دستگاه های دولتی و اجرایی از فعالان حوزه ساختمان و مسکن نه تنها می تواند منجر به رشد اقتصادی در کشور شود، بلکه استانداردهای ساختمان سازی نوین در حفظ منابع ملی و صرفه جویی مصرف انرژی نقش داشته و هم راستا با اهداف اقتصاد مقاومتی می باشد.

در ادامه جلسه سهراب رییسی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر از میزبانی بانک مسکن تشکر کرد و ضمن تقدیر از همکاری کارکنان بانک مسکن استان، از بانک مسکن به عنوان تامین کننده منابع مالی متعهد و خدمتگزار آن سازمان جهت تحقق اهداف خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه یاد نمود. وی با اشاره به اهمیت اهداف عالی توسعه پایدار در کشور و استفاده صحیح از منابع، بر اهمیت نقش صنعت ساختمان در اشتغال زایی در استان و ایجاد رونق اقتصادی نیز تاکید کرد. در ادامه وی از وجود پروژه های ساخت مسکن بزرگ در سال آینده در استان با مشارکت بانک مسکن خبر داد و افزود: برخی از مناطق استان پتانسیل لازم جهت سرمایه گذاری در بخش مسکن و ساخت و ساز را دارند، که امید است با همکاری بانک مسکن بتوانیم خدمتی به مردم عزیزمان در راستای سازندگی استان انجام داده باشیم.

در ادامه این نشست مدیر شعب بانک مسکن استان با اشاره به اهمیت ماده 2 تبصره 35 قانون بودجه سال 1395 خاطرنشان کرد، انتظار می رود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهره برداری بهتر از این فرصت بانک را یاری نماید تا بتوانیم منابع بازگشتی را به بخش ها و پروژه های جدید اختصاص دهیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000