تعامل حوزه جنوب خوزستان و دادگستری آبادان افزایش می‌یابد

در نشست مشترک روسای حوزه جنوب خوزستان و دادگستری آبادان، دو طرف بر افزایش تعاملات دو جانبه تاکید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سیروس محمدی رییس دادگستری آبادان در نشست مشترک با رییس حوزه جنوب خوزستان در محل دادگستری آبادان با اشاره به نقش مثبت بانک مسکن در شبکه بانکی اظهار کرد: خوشبختانه بانک مسکن یکی از بانک‌های منظم در شبکه بانکی کشور است و در سال‌هایی که ریاست دادگستری را به عهده دارم، هیچ مشکلی از سوی این بانک در آبادان دیده نشده است.

وی افزود: بانک‌هایی مثل مسکن که فعالیت‌های آنها بر بستر خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن در کشور شکل گرفته است باید حمایت شوند تا عدالت اجتماعی در تمامی ابعاد در کشور به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

هومن کنارکوهی رییس حوزه جنوب خوزستان نیز در این نشست ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیار مثبت رییس دادگستری آبادان در این شهرستان اظهار کرد: افزایش تعاملات بانک‌ها و دادگستری می‌تواند بسیاری از امور را تسهیل کند و شهروندان با آرامش بهتری به مسائل روزمره خود رسیدگی کنند.

در این نشست مسائلی از قبیل استفاده از ظرفیت دفاتر الکترونیک قضایی برای وصول مطالبات از طریق دادخواست مطالبه وجه، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف به منظور وصول مطالبات قراردادهای پرداختی به موجب قراردادهای داخلی، استفاده از حساب جوانان برای سپرده‌گذاری فرزندان، مورد گفتگوی دو طرف قرار گرفت و موافقت‌های اولیه آن کسب شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000