توافق شهرداری دزفول و حوزه شمال خوزستان برای توسعه همکاری‌ها

با انجام مذاکره‌ای بین شهرداری دزفول و حوزه شمال خوزستان، دو طرف برای توسعه همکاری‌های دوجانبه توافق کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشست مشرکتی که بین محمد علی دوایی فر، شهردار دزفول و هدایت الله آقایی، رییس حوزه شمال استان خوزستان برگزار شد، دو طرف با توجه به زمینه‌های مشترک بر توسعه همکاری‌های دو جانبه توافق کردند.

شهردار دزفول در این نشست با اشاره به اینکه توجه به فعالیت‌های عمرانی، فصل مشترک شهرداری دزفول و بانک مسکن به شمار می رود، عنوان کرد: آمادگی داریم در همه زمینه‌ها، همکاری مناسبی برای توسعه شهر دزفول با این بانک داشته باشیم.

دوایی فر افزود: همان‌گونه که همگان مطلع هستند، دزفول بزرگ‌ترین بافت تاریخی خوزستان را در اختیار دارد و به شهر آجر معروف است به همین دلیل انتظار می رود بانک مسکن برای احیای برخی از این بافت‌های فرسوده وارد عمل شود و ما می‌توانیم در این زمینه شرایط را به نحو مناسبی تسهیل کنیم.

رییس حوزه شمال استان خوزستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بانک مسکن به شدت علاقه‌مند است در زمینه احیای بافت‌های فرسوده در کشور وارد عمل شود تا مخاطرات زندگی در این مناطق به حداقل برسد، بیان کرد: بازآفرینی شهری و احیای بافت‌های فرسوده، یکی از سیاست‌های اولویت دار بانک مسکن به شمار می رود که در این بین دزفول نیز به خوبی می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

آقایی با اشاره به اینکه بانک مسکن یکی از بانک‌های پیشرو در ارایه خدمات بانکی است، بیان کرد: این آمادگی را داریم که در زمینه نگهداری از حساب‌های مالی شهرداری، صدور ضمانت‌نامه و سایر فعالیت‌های بانکی همکاری مناسبی با شهرداری دزفول داشته باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000