اعلام رضایت فرماندار آبادان از عملکرد بانک مسکن در مسکن مهر

فرماندار آبادان از عملکرد کارکنان بانک مسکن آبادان در بخش مسکن مهر این شهرستان اعلام رضایت کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سید زین‌العابدین موسوی فرماندار آبادان که میزبان رییس و معاون حوزه جنوب خوزستان بود با یادآوری اینکه طرح های مسکن مهر در آبادان با تلاش و همراهی خوب کارکنان بانک به پیش رفته است، بیان کرد: نباید از حق گذشت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان بانک مسکن در به ثمر رسیدن طرح‌های مسکن مهر آبادان را نادیده گرفت.

وی افزود: واقعاً رسیدگی به مسکن مهر با آن همه پیچیدگی در پرداخت تسهیلات کار ساده‌ای نبود اما سرعت انجام کار توسط کارکنان بانک مسکن بسیار رضایت‌بخش بود.

موسوی، بانک مسکن را بانک مردم دانست و ادامه داد: هدف این بانک مقدس است و خانه‌دار کردن مردم به خصوص افراد کم بضاعت بی‌شک هدف اصلی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اصل رفع نیازهای اولیه افراد بی‌بضاعت و کم بضاعت جامعه بنا شده است.

هومن کنارکوهی رییس حوزه جنوب خوزستان نیز در این دیدار با تشکر از حمایت‌های فرماندار از مجموعه بانک مسکن در شهرستان آبادان از آمادگی این بانک برای پیشبرد اهداف دولت در خدمت رسانی به مردم در چارچوب وظایف تعریف شده این بانک خبر داد.

وی با تشریح خدمات و تسهیلات این بانک به روستاییان بیان کرد: یکی از اهداف بانک مسکن ارایه خدمات تسهیلاتی به منظور بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی است که در این زمینه کارکنان بانک با آمادگی کامل در حال خدمت رسانی به روستاییان آبادان هستند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000