وسیع‌ترین منطقه آزاد کشور به دنبال افزایش تعامل با بانک مسکن

سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی با رییس حوزه جنوب استان خوزستان به دنبال افزایش راه‌های تعامل با بانک مسکن است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، خانم جودکی مسوول امور مالی سازمان منطقه آزاد اروند و هومن کنارکوهی رییس حوزه جنوب استان خوزستان در نشستی مشترک، راه‌های افزایش تعامل و همکاری را بررسی کردند که با استقبال مناسبی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند مواجه شد.

جودکی در این نشست با اشاره به اینکه بانک مسکن یکی از بانک‌های شاخص کشور به شمار می رود و سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان وسیع‌ترین منطقه آزاد کشور به دنبال افزایش تعامل با این بانک است، بیان کرد: فعالیت‌های مالی و بانکی این سازمان بسیار گسترده است و ما به دنبال این هستیم که بانک مسکن در بخشی از فعالیت‌های عمرانی آنها مشارکت و فعالیت داشته باشد.

مسوول امور مالی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به صادرات از مرز شلمچه به کشور عراق به عنوان راهبردی‌ترین فعالیت این سازمان بیان کرد: بانک مسکن می‌تواند در بخش صدور ضمانت‌نامه و مباحث ارزی همکاری خوبی با این سازمان داشته باشد.

هومن کنار کوهی رییس حوزه جنوب استان خوزستان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه بالای سازمان منطقه آزاد اروند در بین سایر مناطق آزاد که همه شهرهای آبادان و خرمشهر را در بر می‌گیرد، بیان کرد: بانک مسکن فعالیت‌های مناسبی در بخش بانکی و عمرانی دارد و می‌تواند به خوبی نیازهای حوزه بانکداری و مراودات مالی این سازمان را تأمین کند.

کنارکوهی بیان کرد: بانک مسکن با پشتوانه قوی منابع مالی و انسانی می‌تواند به کمک سازمان منطقه آزاد بیاید و تسهیل گر فعالیت‌های حوزه بانکی آن باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000