افتتاح دفتر کانون بازنشستگان در مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری

به مناسبت دهه مبارک فجر، دفتر کانون بازنشستگان با حضور مدیر شعب استان و جمعی از همکاران بازنشسته در مدیریت شعب استان افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به جایگاه و ارزش والای بازنشستگان در بانک مسکن اشاره کرد و جایگاه ارزشمند و اعتبار امروزی بانک مسکن را مرهون زحمات و تلاشهای بازنشستگان دانست.

وی با اشاره به اهمیت تکریم بازنشستگان و رسیدگی به خواسته های آنها افزود، امیداست، افتتاح دفتر کانون بازنشستگان در مدیریت شعب استان در حل مشکلات بازنشستگان گره گشا باشد و فرآیند رسیدگی به مسائل و خواسته های بازنشستگان را تسهیل کند.

در ادامه جلسه نوراله سیاحیان دهکردی، مسوول کانون بازنشستگان استان، از همکاری مدیریت شعب استان جهت هماهنگی در برگزاری این جلسه تقدیر کرد و ضمن ارایه گزارشی از مطالب عنوان شده در همایش اخیر بازنشستگان بانک مسکن در تهران اظهار نمود: رسیدگی به خواسته ها و بهبود وضعیت معیشتی همکاران بازنشسه جزء اولویتهای کانون های بازنشستگی استان ها می باشد و ابراز امیدواری نمود که در آینده ای نزدیک اقداماتی در این خصوص صورت خواهد پذیرفت. در ادامه وی ضمن تبریک افتتاح دفتر جدید کانون بازنشستگان استان ، از آمادگی این دفتر در خصوص رسیدگی و پیگیری خواسته های همکاران بازنشسته استان خبر داد.

در ادامه همکاران بازنشسته با حضور مدیر شعب استان، دفتر جدید کانون را افتتاح کردند و کانون به مناسبت ایام دهه مبارک فجر کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000