لزوم تعامل بانک و بنیاد مسکن درخدمت رسانی به مردم

نشستی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر با حضور جمعی از مدیران بانک مسکن و نمایندگانی از بنیاد مسکن شهرستان ملارد، اداره راه و شهرسازی استان تهران و شرکت عمران شهرهای جدید پرند و اندیشه برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،نشستی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر مناطق صفادشت، شهریار، اندیشه و پرند با حضور مدیر منطقه غرب استان تهران، روسای حوزه های غرب و جنوبغرب استان تهران، روسای شعب مرکزی شهریار، مرکزی اندیشه و پرند، روسای دوایر اعتبارات و ارزیابی مدیریت و نمایندگانی از بنیاد مسکن شهرستان ملارد و اداره راه و شهرسازی استان تهران و همچنین شرکت عمران شهرهای جدید پرند و اندیشه برگزار شد.

در این نشست، فریبرز نعیمی،مدیر شعب منطقه غرب تهران، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جلسات هماهنگی مستمر به منظور ساماندهی به مشکلات موجود در تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان، بر لزوم هم صدایی بانک و بنیاد مسکن در مسیر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

همچنین در ادامه، ضمن بررسی وضعیت فروش اقساطی تک تک پروژه های شعب مناطق مذکور، توافقاتی به منظور گسترش همکاری و تعاملات فیمابین و برطرف نمودن مشکلات پیش رو صورت پذیرفت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000