بازدید استاندار کرمان از غرفه شورای هماهنگی بانک های استان

استاندار کرمان از غرفه کمیسیون هماهنگی بانک های استان در نمایشگاه معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب بازدید کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری باک مسکن-هیبنا،این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در بوستان مادر از 11بهمن ماه 97به منظور ارایه پیشرفت های 40ساله دستگاههای دولتی وغیر دولتی افتتاح شد .

محمد جواد فدائی استاندار کرمان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه هدف از برپایی این نمایشگاه را ارایه ومعرفی خدمات چهل ساله در استان عنوان کرد .

وی افزود این نمایشگاه نشان دهنده این است که همه کارشناسان در بخش های دولتی وخصوصی فعالیت های خوبی در عرصه های مختلف انجام داده اند .

در مدت برگزاری این نمایشگاه در هر روز کارشناسان دو بانک از بانکهای استان با حضور در غرفه کمیسیون هماهنگی بانکها به سوالات وابهامات مراجعه کنندگان پاسخ دادند.

شایان ذکر است این نمایشگاه در فضایی به وسعت 8هزار متر مربع وبا حضور 106دستگاه اجرایی ودرقالب 330غرفه از 11بهمن ماه به مدت 7روز برای بازدید اقشار مختلف جامعه دایر بود.

برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری ،مسابقات واهدا جوایز ،استقرار ونمایش خودرو ها وتجهیزات نظامی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000