برگزاری غرفه رنگ آمیزی و نقاشی در مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن، غرفه رنگ آمیزی و نقاشی در مدیریت شعب استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با همت دسته جمعی مسوولین مدیریت بانک مسکن استان آذربایجان شرقی و جمعی از کارکنان، غرفه رنگ آمیزی و نقاشی، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، مقابل ساختمان بانک مسکن مدیریت شعب این استان، برگزار شد.

این غرفه با حضور گسترده آحاد مختلف مردم و نونهالان در مقابل ساختمان مدیریت شعب این استان برگزار شد و نقاشی های آماده و طراحی شده در 20 طرح مختلف، توسط کودکان و نوجوانان رنگ آمیزی شد و با تحویل نقاشی ها و اهداء پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و جوایزی به رسم یادبود از شرکت کنندگان تقدیر شد.

یکی از جلوه های ویژه در این غرفه حضور مسوولین مدیریت شعب استان و تعداد کثیری از همکاران، به همراه خانواده های محترمشان بود که، دوشادوش مردم باغیرت و با بصیرت تبریز، هم دل و هم صدا، چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با حضورشان خواستار تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم راه سرخ شهیدان و منویات مقام معظم رهبری شدند.

گفتنی است در این غرفه، تراکت حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان نیز بین شرکت کنندگان توزیع شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000