در دیدار با مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی مطرح شد:

افزایش همکاری بین سازمانی، راهگشای مشکلات است

تداوم رسالت مقدس خانه دار کردن مردم توسط بانک در گرو وصول مطالبات و برگشت منابع بانک به چرخه پرداخت تسهیلات است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید اسدی فر مدیرشعب این استان با بیان این مطلب در دیدار با مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: کمک و مساعدت ادارات و نهادهای ذی مدخل در امر مسکن به ویژه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در راستای تسریع در وصول مطالبات از محل پرونده های مشمول صدور اجرائیه می تواند به تداوم رسالت خانه دار کردن اقشار جامعه توسط بانک،کمک قابل توجهی بکند.
وی افزود: ارتباطات موثر بین سازمانی و افزایش سطح همکاری ها در حوزه مسائل مشترک، راهگشای بسیاری از مشکلاتی است که اگر سازمان ها و نهادهای خدمات رسان به تنهایی بخواهند در پی حل آن برآیند کار بسیار سختی را باید متحمل شوند.
اسدی فر در این دیدار که با همراهی اعضای کمیته وصول مطالبات مدیریت صورت پذیرفت، اظهار کرد: بانک مسکن به لحاظ نوع کار و فعالیتش در بخش مسکن و بعضاً لزوم پیگیری موارد مربوط به روند صدور اجراییه پرونده های مطالباتی، ارتباط نزدیکی با اداره ثبت دارد که این ارتباطات بین سازمانی با توجه به اشراف کارشناسان اداره به مسائل مربوط به اجرای ثبت، می تواند در جهت تسریع در وصول مطالبات بانک مثمر ثمر باشد.
قدرت حاجی پور مدیر کل جدید ثبت اسناد نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور مدیر شعب بانک مسکن، تصریح کرد: اداره کل ثبت به عنوان امین بانک ها از هیچ کوششی در زمینه کمک به وصول مطالبات بانک و امور مربوط به اجراییات فروگذار نخواهد کرد.
وی همچنین با بیان اینکه وجه تمایز نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان در شعب بانک مسکن نشان دهنده این است که بانک مسکن ارزش زیادی برای مشتریان خود قائل است و بر همین اساس بهترین افراد و نیروها را جهت استخدام و به کارگیری در شعب بانک گزینش می کند، اظهار امیدواری کرد با افزایش سطح همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت های هر دو سازمان بتوانند خدماتی را که شایسته مردم است را به آنان ارایه کنند.
وی اظهار داشت: اگر ارتباط بین مسوولین و سازمان ها با هدف خدمت به مردم و حل مشکلات آنها نزدیک و نزدیکتر شود قطعاً لطف خدا هم شامل حال خواهد شد و کارها با سرعت بیشتری به سرانجام خواهد رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000