پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز زن

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اینک که در آستانه میلاد بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه قرار داریم، این مناسبت بزرگ و روز زن و مادر را به همه بانوان محترم خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان‌ها و شرکت های تابعه و ادارات کل استانی تبریک عرض می‌نمایم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا و به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا):نقش زنان در قوام، دوام و تحکیم بنیان خانواده ها به لحاظ تربیت اصولی و اسلامی فرزندان برای نقش آفرینی موثر در ساختن ایرانی متعالی تر با آینده ای روشن تر بی بدیل است و به همان میزان، نقش آفرینی همه زنان کشور عزیزمان در عرصه های مختلف برای توسعه شتابان ایران بر مدار انسانیت، اسلامیت و بسط مکارم اخلاقی را ارج نهاده و شایسته تقدیر و تکریم می دانم. زنان و مادران ایران اسلامی همواره با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تاسی از سیره آسمانی و الهی آن گرانقدر دو عالم، به یقین نقش خود را بهتر و مطلوبتر ایفا خواهند نمود.

تاثیر و کارآمدی بانوان ساعی و عفیف در طول تاریخ معاصر کشورمان، از انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس گرفته تا شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی قرار داریم بسیار با اهمیت جلوه می‌کند و به همین دلیل در دولت تدبیر و امید با توجه قرار دادن ویژگی‌ها و توانمندی‌های بارز زنان جامعه از آنان در منصب‌های مدیریتی بیش از گذشته بهره‌مند شده است . اکنون بر این باورم که تکریم و تعزیت بانوان در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های تابعه و استانی همانا ایجاد فرصت های برابر و زمینه سازی برای بروز و اثبات توانمندی های تخصصی و فنی ایشان است که در قالب بکارگیری در مناصب مدیریتی و یا نقش آفرینی در قامت کارشناسان کلیدی و خبره تبلور یافته و قطعا نتیجه آن ارتقا عملکرد و افزایش بهره وری در اقتصاد ملی خواهد بود.

اینجانب مجددا این مناسبت فرخنده را به بانوان و مادران گرانقدر ایران اسلامی به ویژه همه بانوان همکارم تبریک عرض می کنم و انتظار دارم بانوان مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی بسان همیشه با درک شرایط فعلی و با الگو قرار دادن سیره عملی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نقش تاثیر گذار خود را در محیط خانواده و عرصه‌های شغلی و حرفه ای بیش از پیش ایفا نموده و مشارکت فعالانه و کلیدی تری در ارتقا عملکرد وزارت متبوع داشته باشند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000