رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد

آمادگی بنیاد مسکن برای احیای بافت‌های فرسوده شهری

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
علیرضا تابش با اشاره به تجربه مشترک با ستاد ملی بازآفرینی در شهرهایی چون زاهدان و چابهار از اعلام آمادگی این نهاد برای ساخت واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به ویژه در شهر مشهد خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در نشست ستاد بازآفرینی شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی در استانداری خراسان رضوی برگزار شد حضور داشت، اظهار کرد: بافت فرسوده و ناکارآمد مشهد بسیار پیچیده است و برای بازآفرینی آن باید با حوصله با این پیچیدگی‌ها برخورد کرد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن تجربه های مشترک و خوبی با ستاد ملی بازآفرینی در شهرهایی چون زاهدان و چابهار دارد و می تواند با همکاری این ستاد در احیای بافت‌های ناکارآمد شهری مشهد هم موثر واقع شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در صورتی که شهرداری‌ها در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری زمین‌هایی را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهند این نهاد برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و اجرای پروژه‌های بازآفرینی آمادگی کامل دارد.

محدوده مصوب بافت‌های فرسوده و ناکارآمد خراسان رضوی 117محله با چهار هزار و 891 هکتار در 31 شهر استان است.

محدوده مصوب بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مشهد نیز دو هزار و 292 هکتار است و مشهد سومین شهر از نظر بزرگی مساحت بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در کشور است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000