مدیر شعب استان مازندران خبر داد:

پرداخت ۲۱۰۰ فقره تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان مازندران

تقوی مدیر شعب استان مازندران از پرداخت ۲۱۰۰ فقره تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان مازندران خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه اختصاص اعتبارات برای سیل زدگان و جبران بخشی از خسارات توسط این بانک گفت: در حوزه استان مازندران شهرستان های بابلسر، سیمرغ، قائم شهر، ساری، میاندرود و نکا در استان آسیب دیدند و در برخی از مناطق مانند سیمرغ تقریبا کل شهر زیر آب رفت؛ همچنین در برخی مناطق، روستاها آسیب دیدند.
مدیر شعب مازندران بانک مسکن، افزود: پس از وقوع سیل و نیاز مبرم سیل زدگان به تسهیلات با هماهنگی های صورت گرفته تعداد شعب کشیک متناسب با نیاز در نقاط جغرافیایی مختلف افزایش یافت.
وی همچنین گفت: از روز سوم فروردین در شعب ساری و از تاریخ 5 فروردین نیز در قائم شهر از طریق 20 شعبه پرداخت تسهیلات بلاعوض به میزان 2 میلیون تومان را از محل بودجه سیل استان پرداخت کردیم.
تقوی با بیان اینکه بیش از 2100 فقره تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان استان مازندران پرداخت شد، ادامه داد: تلاش شد تا این تسهیلات در حداقل زمان ممکن به متقاضیان پرداخت شود.
مدیر شعب استان مازندران با تاکید بر اینکه این تسهیلات با معرفی بنیاد مسکن پرداخت شده است، گفت: تسهیلات 2 میلیون تومانی بلاعوض فعلا به صورت علی الحساب به حساب واجدین شرایط واریز شده است.
وی گفت: همچنین باجه های عصر بانک با هماهنگی امور شعب و تاکیدات استانداری به ویژه در بابلسر و قائمشهر مستقر شدند و از 5 فروردین فعالیت خود را آغاز کردند.
مدیر شعب استان مازندران افزود: همچنین در حوزه تامین اقلام و مرزوقات بسته هایی تهیه و بین افراد ساکن در مناطق سیل زده عرضه شد.
وی در ادامه اظهار داشت: برای پرداخت تسهیلات مصوبه هیأت وزیران منتظر ابلاغ بخشنامه به بانک مرکزی و ابلاغ آن به شعب بانک مسکن هستیم و به محض ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه تسهیلات بلاعوض و جعاله بر اساس ضوابط و شرایط، پرداخت خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000