برای سومین سال متوالی رخ داد

روابط عمومی همدان، برترین‌ در بین بانک‌های استان

بر اساس ارزیابی عملکرد توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان، روابط عمومی بانک مسکن برای سومین سال متوالی در جمع برترین‌ روابط عمومی‌های شبکه بانکی استان قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رسول مالمیر مدیر شعب استان با اعلام این خبر گفت: ارزیابی عملکرد بیش از 130 دستگاه‌های اجرایی استان همچون سال قبل به شیوه علمی و توسط متخصصین دانشگاهی در هفت گروه ادارات کل، بانک‌ها، شرکت‌ها، بخش خصوصی، دانشگاه‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در 20 شاخص صورت گرفت.

وی ادامه داد: در نهایت پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به ریاست سعید شاهرخی استاندار، روابط عمومی مدیریت همدان در جمع برترین‌های گروه‌ بانک‌ها قرار گرفت.

محمدرضا محمدزاده کارشناس روابط عمومی استان همدان در این خصوص گفت: این موفقیت، در سایه رهنمودهای مدیر شعب استان، معاونان و رییس حوزه حراست و تلاش جمعی و وفاق و همدلی همه کارکنان، به‌ویژه پشتیبانی همه‌جانبه و همکاری تنگاتنگ مهدی نوری‌اظهر کارشناس بازاریابی، کارکنان دایره تجهیز و پشتیبانی مدیریت میسر شده است و نمی‌توان این موفقیت را به شخص خاصی نسبت داد.

وی با ابراز خرسندی از شاخص شدن نام بانک مسکن در بین بانک‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان، ابراز امیدواری کرد در سال‌های آینده با استفاده بهینه از فرصت‌ها و رفع نقاط ضعف، شاهد تکرار این موفقیت باشیم.

همچنین در نشستی که به میزبانی استانداری برگزار شد، آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی استانداری و رییس شورای اطلاع‌رسانی و ربانی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نیز محمدرضا محمدزاده کارشناس روابط عمومی به نمایندگی از طرف بانک مسکن با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000