معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان:

عزم جدی مجموعه بنیاد مسکن در آبادانی روستاها و نقاط محروم کشور ستودنی است

به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن، معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان با حضور در بنیاد مسکن استان با رییس و معاونین بنیاد مسکن دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار عالی پور،معاون شعب استان لرستان، با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100امام گفت : با صدور فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی و تاسیس بنیاد مسکن که با هدف و نیت الهی تاسیس شد، امروزه ما شاهد اثرات مثبت اقدامات این نهاد انقلاب و مردمی می باشیم. در این خصوص کمک به مستضعفین و محرومان جامعه جهت خانه دارشدن که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته و هم راستا با سیاست های بانک مسکن نیز می باشد و همچنین همت و عزم جدی مجموعه بنیاد مسکن در آبادانی روستاها و نقاط محروم کشور ستودنی است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرهای استان در خصوص خسارت های ناشی از سیل گفت : بانک مسکن استان لرستان و مجموعه کارکنان آن همچون گذشته آمادگی دارد تا باتمام توان در خصوص کمک به هم استانی های سیل زده از طریق ارایه خدمات مالی، همراه و هم پای بنیاد مسکن باشد. در این خصوص امید است با برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی زمینه افزایش حداکثری تعاملات در ارایه خدمات مطلوب به هم استانی های عزیز فراهم آید .

در ادامه این دیدار رضایی مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان با قدردانی از اقدام بانک مسکن در خصوص تبریک سالروز تاسیس بنیاد مسکن و اشاره به هم سو بودن فعالیت های بانک مسکن و بنیاد مسکن گفت : با توجه به رسالت تخصصی بانک مسکن وهم سو بودن این فعالیت ها با وظایف ذاتی بنیاد مسکن همکاری فی مابین ضروری می باشد . متاسفانه در سیل اخیر خسارت های زیادی به مردم تحمیل شد و در این راستا بانک مسکن همچون گذشته بایستی به یاری بنیاد مسکن بشتابد تا با همکاری و همراهی همدیگر بتوانیم بار دیگر شاهد اثرات ثمر بخش همکاری در خصوص آبادانی استان باشیم .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000