مدیر شعب استان در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری تاکید نمود:

کمک به مردم آسیب دیده از اولویت های بانک مسکن

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل بنیاد مسکن استان دیدار و بر لزوم افزایش همکاری و تعاملات دوسویه برای خدمت به مردم استان و گام برداشتن در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی و تحقق به شعار رونق تولید،تاکید نموند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان، با تبریک سال نو به حاضرین در جلسه و ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان سیلاب در برخی از استانهای کشور و با اشاره به میزان خسارات و خرابی های سیلابهای سال جاری به مردم کشورمان، بر اهمیت تعامل و همکاری بیشتر بانک مسکن و بنیاد مسکن برای خدمت رسانی بهتر به مردم آسیب دیده تاکید نمود. در ادامه وی به اهمیت تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم آسیب دیده استان در سیل اخیر، اظهار نمود: باید جهت پیشگیری و به حداقل رساندن خسارتهای ناشی از بلاهای طبیعی، سازمانها و دستگاههای اجرایی مربوطه امکان سنجی و مطالعات اولیه طرح های عمرانی را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه مدیر شعب استان با اشاره بر اینکه کمک به مردم آسیب دیده از سیلاب های اخیر از اولویتهای بانک مسکن در سال جاری می باشد، ضمن تشریح سیاست های اعتباری سال پیشرو براهمیت نقش فعال سازی صنعت ساختمان در پویایی اقتصاد کشور و حرکت در مسیر شعار رونق تولید تاکید نمود. وی ابراز امیدواری نمود با همدلی و تعامل بیشتر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسالت خدمت رسانی به مردم و کمک به رونق تولید در سال پیشرو به نحو شایسته ای صورت پذیرد.

در ادامه جلسه سهراب رئیسی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تبریک سال جدید شمسی از میزبانی بانک مسکن تشکر نمود، و برای خسارات مالی و جانی ایجاد شده از سیلاب در سطح کشور ابراز تأسف نمود، رئیسی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری کارکنان بانک مسکن استان، از بانک مسکن به عنوان تامین کننده منابع مالی آن سازمان جهت تحقق اهداف خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه یاد نمود. رئیسی از تخریب 1021 واحد و آسیب دیدگی بیش از 2000 واحد مسکونی در سیلابهای سال جاری در سطح استان خبر داد و اظهار نمود با بارشهای آتی امکان افزایش این آمار نیز وجود دارد. وی در همین راستا به اهمیت نقش بانک مسکن در جهت تحقق شعار سال و خدمت رسانی به مردم محروم جامعه اشاره نمود. در ادامه ایشان اظهار کرد، امید است با همکاری بانک مسکن بتوانیم خدمتی به مردم عزیزمان در راستای سازندگی استان بویژه بازسازی و احیای مناطق سیل زده انجام دهیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000