نشست مشترک مدیرشعب استان گلستان و مدیرکل بنیاد مسکن استان

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیرشعب استان گلستان با مدیرکل بنیاد مسکن دیدار و پیرامون تعاملات و همکاری های دوجانبه گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا: در این نشست مشترک، غفوریان مدیرشعب استان، ضمن تبریک سالروز افتتاح حساب شماره 100 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 1358 و نیز تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و سال نو گفت: با توجه به وقوع حادثه سیل در استان در روزهای آغازین سال 98 ، مدیریت شعب بانک مسکن با تشکیل کارگروهی در این مدیریت، ابعاد حادثه و نحوه امداد و کمک رسانی به سیل زدگان را مورد بررسی قرار داد و مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد بانک نیز با حضور در استان ، از شهرها و مناطق سیل زده بصورت میدانی بازدید و از نزدیک در جریان حساسیت موضوع و مسائل و مشکلات موجود در منطقه قرار گرفتند.
وی افزود؛ کمک رسانی به مردم آسیب دیده از سیل با مساعدت های بسیار خوبی که از محل منابع بانک و نیز از محل خودیاری کارکنان بانک مسکن صورت پذیرفته تداوم داشته و در خصوص پرداخت تسهیلات به سیل زدگان و آسیب دیدگان مناطق، تصمیمات خوبی اتخاذ و شرایط مطلوبی برای آنان در نظر گرفته شده است. مدیر شعب گلستان آمادگی بانک مسکن را برای تعامل و همکاری لازم و مساعدت و پرداخت تسهیلات به سیل زدگان استان متناسب با شرایط آنان اعلام نمود. محمد غفوریان در ادامه این نشست تصریح کرد؛ در خصوص پرداخت بیمه خسارت ناشی از سیل توسط شرکت های بیمه گر به سیل زدگان و آسیب دیدگانی که از تسهیلات بانک مسکن استفاده نموده اند و واحد مسکونی آنان خسارت دیده است، اطلاع رسانی لازم از طریق کلیه شعب بانک در سطح استان انجام شده است.
در ادامه این نشست مشترک، مهندس زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان با ابراز خرسندی از حضور مسوولان بانک مسکن، گفت : بانک مسکن بانکی است که در عرصه های مختلف همواره تعامل و همکاری بسیار خوبی با بنیاد مسکن داشته و در عرصه های عمران و آبادانی کشور و در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی همیشه همراه بوده است، که جا دارد از تلاش ها و زحمات مدیران و کارکنان بانک مسکن صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
وی در ادامه اظهار داشت، روند تخلیه آب از شهرها و مناطق آسیب دیده از سیل بخوبی صورت می گیرد و در ارزیابی واحدهای مسکونی دچار آسیب در مناطق سیل زده استان ، پیشنهاد شده است تا به منظور بازسازی و اصلاح الگوی ساخت واحدهای مسکونی ، این واحدها دارای ارتفاعی مناسب و مشخص از سطح زمین باشد و یا ساخت واحد مسکونی بر روی پیلوت صورت پذیرد.
مهندس زمانی نژاد گفت؛ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، 4000 بسته شامل تلویزیون ، یخچال ، اجاق گاز و فرش جهت اهدا به سیل زدگان ارسال نموده است و روند امدادرسانی به مردم آسیب دیده ادامه خواهد داشت.
گفتنی است در این نشست مشترک، آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان به لحاظ ارزیابی و میزان تخریب واحدهای مسکونی ، روند امداد رسانی و میزان اعتبارات تخصیصی برای بازسازی واحدهای مسکونی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000