آغاز ساخت ۷۶۰۰ واحد مسکن مشارکتی در پردیس

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آغاز ساخت ۷ هزار و ۶۳۵ واحد مسکن مشارکتی از ۱۶ هزار سهمیه پردیس طبق برنامه اقدام ملی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از مهر، سید مهدی هدایت در مراسم افتتاح تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار داشت: امروز افتتاح ۵ هزار و ۲۱۷ واحد مسکن مهر انجام می‌شود و همچنین آغاز ساخت و کلنگ زنی ۷ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی به صورت مشارکتی با عنوان برنامه اقدام ملی با حضور وزیر راه و شهرسازی کلید خواهد خورد.

وی با بیان اینکه مجوز احداث تصفیه خانه شماره دو پردیس از سازمان حفاظت محیط زیست اخذ شده، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت عمران شهر جدید پردیس تکمیل پروژه‌های روبنایی بوده که از همین رو امروز ۶ باب مدرسه و یک واحد خدمات درمانی به بهره برداری می‌رسد. تا به امروز شاهد افتتاح این حجم واحد روبنایی در پردیس نبوده ایم و مجموع سرمایه گذاری برای این پروژه‌ها، ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: ساخت تمام مراکز محلات شامل مساجد، مدارس و واحدهای تجاری با مشارکت بخش در دستور کار قرار دادیم که همزمان با ساخت پروژه‌های تجاری از سوی بخش خصوصی به دلیل جذاب بودن آنها، دیگر پروژه‌های روبنایی نیز از همین محل ساخته خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت عمران شهر جدید پردیس، خرید نصبیات را با ساز و کار حقوقی مشخص انجام داده و شرکت کوزو به عنوان پیمانکار یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن مهر پردیس، تعداد زیادی از نصبیات را خریداری کرده و در انبارها نگهداری می‌کند.

هدایت با اشاره به سهمیه ۱۶ هزار واحدی شهر جدید پردیس از ۲۰۰ هزار واحدی که بر اساس برنامه اقدام ملی در این شهر ساخته خواهد شد، یادآور شد: از سال ۹۱ تاکنون در پردیس پروژه مسکونی جدیدی آغاز نشده بود اما از امروز احداث ۷ هزار و ۶۳۵ واحد از ۱۶ هزار واحد سهمیه پردیس کلنگ زنی خواهد شد. طبق برنامه زمان بندی ساخت این ۱۶ هزار واحد را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، گفت: پس از التهاب در بازار مسکن فشار مالکان بر ما مضاعف شده و باید تا قبل از فصل بارش، پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

به گفته هدایت، هیچ مانعی در تکمیل مسکن مهر پردیس از نظر مصوبات قانونی وجود ندارد و تاکنون ۲ جلسه شورای مسکن با ریاست وزیر راه و شهرسازی با موضوع رفع موانع قانونی تکمیل مسکن مهر پردیس برگزار شده است و از این پس ماهانه یک جلسه با دستگاه‌های خدمات رسان برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات ما در شهر جدید پردیس عدم تحویل پروژه‌های عمرانی غیر مسکونی از سوی دستگاه‌های دولتی است و طی سه تا چهار سال گذشته، پروژه‌های ساختمانی دستگاه‌های دولتی را تکمیل کرده ایم اما هنوز نتوانسته ایم به دستگاه‌های بهره بردار تحویل دهیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000