مدیرعامل شرکت توسعه مسکن عنوان کرد:

آماده هر گونه همکاری با بانک مسکن برای احیای بافت های فرسوده هستیم

مدیر شعب استان کردستان برای بررسی و تعیین تکلیف پروژه ۱۲۰ واحدی شرکت توسعه مسکن شرکت در سنندج، با مدیر عامل این شرکت به گفتگو نشست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار ، شرکت توسعه مسکن را یکی از مشتریان کلیدی و وفادار بانک عنوان کرد و گفت: شرکت توسعه مسکن در طول چندین سال همکاری با بانک مسکن، همواره از مشتریان خوش حساب بانک بوده که امیدواریم با تدوام همکاری ها شاهد ایجاد پروژه های جدید شرکت در استان باشیم.

سلیمی در ادامه بر تعیین تکلیف پروژه 120 واحدی شرکت توسعه مسکن در سنندج و فراهم کردن اقدامات لازم توسط شرکت جهت فروش اقساطی و واگذاری واحدهای این پروژه به مشتریان ذی ربط تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مهندس سروری مدیر عامل شرکت با ابراز خوشحالی در مدیریت استان، همکاری با بانک مسکن را موجب افتخار هر شرکتی داست و ابراز داشت: همراهی و همکاری صادقانه کارکنان بانک مسکن موجب توسعه فعالیتهای شرکت در بخش مسکن بوده است، لذا این شرکت آماده هر گونه همکاری با بانک مسکن در جهت احیای بافت های فرسوده و ناکار آمد استان می باشد.

سروری در ادامه ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته شرکت در پروژه 120 واحدی سنندج ، آمادگی شرکت را برای تعیین تکلیف پروژه با توجه به پیشرفت 80 درصدی اعلام کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000