افزایش صدور مجوزهای ساخت درچهال محال و بختیاری

دکتر کوهی رییس سازمان نظام مهندسی استان چهار محال و بختیاری از وجودبسته های حمایتی این سازمان برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن، در ابتدای این جلسه سیدصدرالدین حسینی، رئیس شعبه مرکزی شهرکرد، ضمن تشکر از دکتر کوهی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بابت برگزاری این جلسه، اظهار داشت: با افزایش دامنه همکاری بانک مسکن و فعالان حوزه ساختمان و خدمات ارزشمند سازمان نظام مهندسی، می توان در راستای ایجاد رونق اقتصادی در بخش ساخت و ساز تاثیرگذار بود. حسینی پس از اشاره به خدمات و محصولات بانک مسکن، به تشریح سیاست های اعتباری بانک و رویکرد بانک مسکن در سال جدید پرداخت و افزود: امید است سازمان نظام مهندسی استان با حمایت بیشتر خود از بانک مسکن و سایر فعالان حوزه ساختمان به ویژه انبوه سازان بتواند به پویا نمودن فعالان این حوزه یاری رساند.

در ادامه حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسته سیاست های اعتباری بانک مسکن در بخش ساختمان به ویژه در بافت فرسوده و طرح بازآفرینی شهری فرصت مناسبی برای فعالان این حوزه مهیا نموده تا با ایجاد رونق در تولید مسکن و ساخت و ساز به پویایی اقتصاد کشور کمک کند.

در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ضمن عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به بانک مسکن، از این بانک به عنوان بانکی دولتی، معتبر و تخصصی در حوزه مسکن یاد نمود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت پویا نمودن صنعت ساختمان در استان از وجود بسته های حمایتی این سازمان از متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری، همچون تخفیف 25 درصدی در هزینه صدور مجوز نظام مهندسی و مجوز ساخت طبقات بیشتر،خبر داد.

دکتر کوهی ضمن اشاره به افزایش آمار مجوزهای صادر شده از اسفند ماه سال 97 تاکنون، اظهار داشت: با وجود بسته های حمایتی سازمان نظام مهندسی و شهرداری در محدوده بافت فرسوده در حوزه صدور مجوزساخت و از طرفی دیگر،سیاستهای اعتباری بانک مسکن، امیدواریم این همکاری های درجهت کمک به عمران و آبادانی تدوام داشته باشد و در نتیجه وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000