نشست فعالان بخش مسکن با مسوولان بانک مسکن کرمانشاه

مسوولان بانک مسکن کرمانشاه در نشست هم اندیشی با تعدادی از انبوه سازان، راهکارهای افزایش تعامل و تقویت ارتباط بین دو طرف را بررسی کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این نشست، به میزبانی بانک مسکن و با حضور تعدای از اعضای انجمن انبوه سازان استان کرمانشاه برگزار شد و طی آن راه های افزایش مراودات مالی و ارائه خدمات بانکی در چارچوب سیاستهای اعتباری بانک مورد بررسی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است در این نشست ، ساسان یلی نژاد ، معاون اجرایی مدیر شعب استان ، با تاکید بر لزوم ارتباط هدفمند و نزدیک بانک و فعالان بخش مسکن گفت : زمینه مشترک فعالیت بانک مسکن و انبوه سازان ، شرایطی را فراهم می کند که در نهایت می تواند به رونق ساخت مسکن و ایجاد اشتغال منتهی شود

وی افزود : با وجود افزایش قیمت ها ، مسکن همچنان جزو خدمات مطلوب و مورد استقبال جامعه است و انبوه سازان با همکاری و تعامل نزدیک با بانک مسکن می توانند ضمن بهره وری از مزایایی این بازار به رونق تولید و افزایش ساخت واحدهای مسکونی کمک کنند.

یلی نژاد ، تلاش برای جلوگیری از رکود بخش مسکن و رونق اقتصادی جامعه را الزامات رویکرد بانک مسکن و فعالان این بخش توصیف کرد و خاطر نشان ساخت : احداث واحدهای مسکونی ، ضمن آنکه تلاشی برای خانه دار کردن مردم به شمار می رود ، در بعد اقتصادی نیز سبب ایجاد اشتغال و رونق صنایع و محصولات وابسته به مسکن می شود.

در ادامه این نشست ، اعضای انجمن انبوه سازان استان کرمانشاه ، به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسکن پرداختند و در این رابطه ، مهندس لیلیان ، از انبوه سازان باتجربه استان کرمانشاه ، اظهار داشت: بانک مسکن به لحاظ تخصص وتجربه ارزشمندی که در حوزه مسکن دارد،بیشترین همکاری مطلوب را با جامعه انبوه ساز داشته و دارای ضریب اعتماد بالایی نزد این قشر از فعالان بخش مسکن است.

وی گفت : وضعیت کنونی بازار مسکن و شرایط اقتصادی جامعه نیازمند همکاری بیشتر نهادهای مرتبط ، به ویژه دستگاه اجرایی مانند شهرداری ، نظام مهندسی ، سازمان مالیاتی و... است تا بتوان با کار و تلاش بیشتر بر موانع تحریم و رکورد فائق آمد و رونق را به بازار ساخت و ساز برگرداند.

نگاه ویژه در تخصیص اعتبار و پرداخت تسهیلات از جمله خواسته های اعضای انجمن انبوه سازان بود و ازمسئولین ارشد استان به ویژه استاندار محترم خواستند با برگزاری جلسات هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در رفع موانع ساخت و ساز و تامین اعتبارات لازم تلاش کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000