بانک مسکن بانک برتر سال۹۷ در ارایه تسهیلات ازدواج

در جشنواره استانی نشاط و امید که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی برگزار شد، از مدیریت شعب بانک مسکن به عنوان بانک برتر در ارایه تسهیلات ازدواج طی سال 97 تقدیر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جشنواره که با هدف تجلیل از جوانان برتر استان و بانک های عامل برتر در پرداخت تسهیلات ازدواج با حضور مسوولین و مقامات استانی در محل هتل داریوش بجنورد برگزار شد، تقدیرنامه اهدایی به روح اله شاه جهانی نماینده مدیریت شعب بانک مسکن خراسان شمالی تقدیم شد.

در بخشی از پیام تقدیر کوروش بهادری، مدیر کل ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی خطاب به مجید اسدی فر، مدیر شعب بانک مسکن آمده است : " به پاس همت والایتان در امر پیشبرد اهداف و سیاست های حوزه جوانان دراستان خراسان شمالی به عنوان بانک برترسال 97 در ارائه تسهیلات ازدواج برگزیده شده اید. بدینوسیله از زحمات صادقانه و دلسوزانه شما با اهدای این لوح،تقدیر به عمل می آید."

مجید اسدی فر،مدیر شعب استان در این باره گفت: حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان در کنار پرداخت تسهیلات مسکن به زوجین همواره یکی از دغدغه های بانک بوده و بانک مسکن در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه بانک مسکن در پرداخت تسهیلات ازدواج در سال های گذشته نیز عملکرد خوبی داشته و جزو بانک های برتر در این زمینه بوده است، گفت: شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی در سال97 تعداد 706 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش 112میلیارد و 550 میلیون ریال به زوج های جوان پرداخت کرده اند که در مقایسه با سایر بانک های استان رقم قابل توجهی است.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز با همت و تلاش همکاران بتوانند همچون سنوات گذشته در این بخش، افتخار آفرینی کرده و گام مثبتی را در راستای کمک به معیشت جوانان بردارند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000