لاری در گردهمایی مدیران ارشد بانک مسکن تاکید کرد:

گام های عملیاتی بانک مسکن برای انحلال و ادغام شعب ناکارآمد

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن از گام عملیاتی و جدی این بانک برای ادغام و انحلال شعب در راستای افزایش بهره وری عملکرد بانک خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، لاری در گردهمایی مدیران ارشد بانک مسکن به «ارایه پیشنهادها و راهکارهای آتی در بخش رونق مسکن و نقش بانک در این حوزه» و «افزایش بهره و بهینه سازی فرآیندها» پرداخت.

محمود لاری مدیر امور استان‌ها و بازاریابی در این همایش گفت: براساس رهنمودهای مدیرعامل، در سال گذشته دو بحث کمپین بازاریابی و طرح بهینه‌سازی شعب که با موضوعات و مباحث پنل هم در ارتباط خواهد بود مطرح شد.

وی تأکید کرد: هدف از ایجاد کمپین بازاریابی، برقراری تعاملات مؤثر با فعالان بخش مسکن و ساختمان ازطریق برگزاری نشست‌های تخصصی با مشتریان بالقوه و بالفعل، تبیین و تشریح خدمات و محصولات بانک، تقویت تعاملات، احصای نیازهای اعتباری و مالی مشتریان هدف و انعکاس آن به اداره کل بازاریابی است.

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی درخصوص طرح بهینه‌سازی شعب گفت: با توجه به دستور مدیرعامل در سال 97 مقرر شد که 5 درصد از شعب ناکارآمد در سال 98 منحل شده و در سایر شعب ادغام شوند.

لاری یادآور شد: یکی از 33 برنامه بهره‌وری بانک، بهینه‌سازی توزیع جغرافیایی شعب و تعطیلی یا ادغام شعب ناکارآمد است.

به گفته وی، با توجه به گسترش روزافزون مناطق و شهرها، تغییر بافت محل استقرار شعب و گسترش فعالیت شعب، وضعیت شعب بیش‌از ‌پیش مورد توجه قرار گرفت. با همین رویکرد، این موضوع همواره مورد پیگیری امور شعب بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تعطیلی و یا ادغام شعب در یکدیگر صورت گرفت.

مدیر امور استان‌ها اظهار داشت: در همین راستا در سال گذشته، 22 شعبه اعم از ملکی و استیجاری جابجا شده وضمن ادغام و انحلال 8 شعبه ناکارآمد، 8 شعبه جایگزین در سایر استان‌ها ایجاد شدند. همچنین ادغام و انحلال 4 باجه و یک شعبه را در بانک شاهد بودیم.

وی گفت: با توجه به این که تدوین برنامه انحلال و ادغام و جابه‌جایی شعب در سال 99 و 1400 هم در دستور کار امور شعب قرار دارد، از مدیریت‌ها می‌خواهم که مطالعه جامعی را از وضعیت شعب داشته باشند تا در زمان مناسب بتوانیم برنامه‌های کاملی را متناسب با ظرفیت‌های موجود و نیازمندی‌های آتی بانک با رعایت صرفه و صلاح بانک تهیه کرده و به اجرا درآوریم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000