قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر:

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال تکمیل می شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تا پایان امسال مساکن مهر باقی مانده تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در شورای مسکن استان همدان بیان داشت: از مجموع ۲ میلیون و۲۰۰ هزار مسکن مهر شهری یک میلیون و۸۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده و۲۰۰ هزار واحد آن آماده تحویل و۲۰۰ هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می شود.

وی اظهار کرد : بر اساس مصوبه مجلس هزار و۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به ایجاد خدمات زیر بنایی، انشعابات و خطوط انتقال، محوطه سازی، ایجاد مسجد و کلانتری و راه های دسترسی در مساکن مهر از طریق فروش اراضی در اختیار سازمان ملی و مسکن اختصاص یافته است.

بنابر این گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان هم در این جلسه اعلام کرد: ۸۶ درصد مسکن مهر استان همدان در شهرهای بالا و زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها به متقاضیان واگذار شده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر عصر پنجشنبه از طرح مسکن های مهر ملایر بازدید کرد که در این بازدید مقرر شد برای محوطه سازی در طرح مسکن مهر این شهر اعتبار لازم با همکاری شهرداری ملایر اختصاص یابد.

از ابتدای شروع ساخت مسکن مهر در ملایر واقع در جاده سلامت، ۹ هزار و ۴۵۰ واحد در این شهرستان احداث شد که تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000