بازدید مدیرعامل از مناطق سیل زده لرستان

رحیمی انارکی با حضور در استان لرستان ضمن شرکت در نشستی با دکتر گودرز امیری معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری لرستان و دیدار از مناطق سیل زده از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در این مناطق قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک و هیات همراه با حضور در استان لرستان ضمن شرکت در نشستی با حضور دکتر گودرز امیری معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری لرستان و دیدار از مناطق سیل زده این استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در این مناطق قرار گرفت.

در این بازدید جعفرآقا ملایی عضو هیات مدیره بانک ، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت، محمود لاری مدیر امور استانها و بازاریابی ، مرتضی صالحی مدیر امور پشتیبانی و ساختمان ، پرویز نجفیان مدیر امور منابع انسانی ،بهمن زندیه مشاور مدیر عامل ، مرتضی دهداری زاده مدیر شعب استان لرستان و جمعی از مسوولان این مدیریت ، مدیرعامل بانک را همراهی و مشایعت نمودند.

ابوالقاسم رحیمی انارکی و هیات همراه با حضور در استانداری لرستان و دیدار با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از نزدیک،روند اقدامات بانک مسکن را در خصوص سیل لرستان مورد بررسی وگفتگو قرار دارند.

در این نشست رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن ضمن قدردانی از فرصت فراهم شده در خصوص برگزاری این نشست با اشاره به ابعاد سیل ویرانگر لرستان و اقدامات انجام شده بانک مسکن و مدیریت شعب استان بیان نمود : از ساعات ابتدایی وقوع حادثه سیل و طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت استان و تامین اعتبار لازم بخشی از نیاز ها و اقلام ضروری از طریق کارکنان و نهادهای ذی ربط در اختیار هم وطنان آسیب دیده قرار گرفت . از طرف دیگر با ابلاغ بانک مرکزی و معرفی افراد از سوی بنیاد مسکن مراحل تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات در راستای وظایف محوله و در جهت رفع مشکلات هموطنان سیل زده آغاز شده و در این حوزه تامین اعتبار تسهیلات مذکور صورت گرفته است. در واقع می توان گفت که به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن و ساختمان و تجارب به دست آمده و عملکرد مطلوب بانک در حادثه زلزله کرمانشاه ، انشاءاله با همت همه کارکنان بتوانیم در رفع مشکلات مردم کارنامه درخشانی از عملکرد بانک به یادگار بگذاریم .

در ادامه دکتر گودرز امیری معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری لرستان ضمن قدردانی از عملکرد بانکها در حادثه سیل استان لرستان و ارایه گزارشی در خصوص حادثه سیل عنوان کرد : با توجه به عملکرد قابل قبول بانک مسکن در همکاری و هماهنگی با استانداری لرستان تقاضا داریم که مدیر عامل بانک علاوه بر حوزه تخصصی مسکن و سا ختمان و استفاده از حدود اختیارات خود در سایر بخش ها علی الخصوص بخش معیشتی و تهیه لوازم منزل آسیب دیگان حادثه سیل نگاهی ویژه به استان داشته باشد . همچنین تدابیر صورت گرفته از سوی بانک در خصوص افزایش سرعت ارایه خدمات و تسهیلات از سوی بانک می تواند تسکین دهنده آلام این دسته از هم استانیها باشد .

همچنین مهندس رضایی مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان نیز با اشاره به همکاری بی وقفه و پر تلاش مسوولان بانک مسکن استان لرستان در حادثه سیل اخیرو همچنین حضور ارزشمند جناب آقای رحیمی انارکی در استان گفت : امید است با نگاهی ویژه به استان لرستان در بحث سهمیه های تسهیلات پرداختی و همچنین با همکاری و تعامل فی مابین بتوانیم سرعت بیشتری در ارایه خدمات به مردم داشته باشیم و دراین خصوص بنیاد مسکن آمادگی همکاری در خصوص تامین مکان برای کارکنان بانک مسکن درشهرهای فاقد شعبه رادارد .

در پایان این نشست رحیمی انارکی با اشاره به آمادگی و تجهیز شعب استان در خصوص ارایه خدمات به آسیب دیدگان سیل گفت:شعب استان در خصوص ارایه خدمات به سیل زدگان توجیه و تجهیز شده اند و اکنون بصورت حضوری و میدانی حضور یافتیم تا ضمن بازدید از منطقه و اعلام آمادگی برای همکاری ، وضعیت موجود را برآورد و ارزیابی نموده و در این راستا بتوانیم گوشه ای از آلام و رنج مردم غیور استان لرستان را کاهش دهیم. همچنین در صورت افزایش حجم کار استفاده از نیروهای سایر شعب و بهره گیری از نیرو های استان های معین در دستور کار قرار گرفته و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000