برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در مدیریت خراسان شمالی

الگوبرداری از اقدامات علمی و عملی شهید مطهری در تعلیم و تعلم،می تواند به نحو موثری زمینه ساز ارتقای سطح علمی مدرسان و غنای شغلی فراگیران باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در این مدیریت برگزار شد از مدرسان دوره های آموزشی طی سال 97 تقدیر شد.

در این رویداد که با حضور مدرسان داخلی مدیریت شعب استان برگزار شد،مجید اسدی فر، مدیرشعب استان،ضمن خیرمقدم و تبریک هفته معلم،از تلاش های صورت گرفته در راستای ارتقای سطح دانش کارکنان قدردانی کرد.

اسدی فر با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری،خدمات وی به اسلام و انقلاب را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: الگو برداری از اقدامات علمی و عملی شهید مطهری در تعلیم و تعلّم،می تواند زمینه ارتقای سطح علمی مدرسان و غنای شغلی کارآموزان که غالباً کارکنان شاغل در صف هستند را به نحو موثری فراهم نماید.

وی با بیان اینکه تعلیم انتقال داده از خود به دیگری و تعلّم و تربیت ، کشف استعدادهای هرفرد است تصریح کرد در تعلیم و تعلّم،هم استاد و هم فراگیر باید سعی کنند تا با استفاده از روش های مختلف به علم آموزی بپردازند وبصورت متقابل از یکدیگر مطلب یاد بگیرند.

مدیر شعب خراسان شمالی افزود: همکارانی که در نقش مدرسان دوره های آموزشی،اندوخته های علمی خودرا فراتر از آنچه مسوولیت دارند به فراگیران انتقال می دهند نقش بسیار سازنده ای درجهت پرورش نیروی انسانی کارآمد وبا دانش ایفا می کنند لذا باید به منظور تقدیر اززحمات این قشر فرهیخته،روز معلم همواره گرامی داشته شود و در چنین ایامی متناسب با شان و جایگاه شان از آنان تقدیر شود.

وی اضافه کرد با توجه به ارتقای سطح سواد فراگیران در سالهای اخیر، لازم است مدرسان سطح مطالعه خودرا بالا ببرند تا بتوانند پاسخگوی سوالات فراگیران باشند و دراین خصوص شاهد افزایش سطح کیفیت کلاسهای آموزشی باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000