تجلیل از مدرسان مدیریت کردستان در هفته بزرگداشت مقام معلم

مراسم تجلیل از مدرسان مدیریت شعب استان کردستان با حضور مدیر شعب استان و جمعی از مدرسان دوره های آموزشی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از زحمات مدرسان که در جهت ارتقای اطلاعات شغلی و بانکی کارکنان تلاش می کنند دانست و گفت : بدون شک تولید دانش و ثروت در هر جامعه ای مرهون زحمات معلمان و مدرسان آن جامعه است و روز بزرگداشت مقام معلم تنها نمادی برای تجلیل از تلاش این سرمایه های عرصه علم و دانش است.

مدیر شعب استان با تأکید بر تحقق صد درصدی اهداف آموزش در سال 97 اظهار داشت: با تلاش و همت شما مدرسان و دایره منابع انسانی مدیریت توانستیم در جهت ارتقای دانش شغلی و بانکی کارکنان، صد درصد اهداف آموزشی را محقق و در رده مدیریت های برتر در سطح کشور قرار بگیریم.

سلیمی، آموزش را یکی از سرمایه گذاری های مطمئن بانک برای نیروی انسانی دانست و گفت: جایگاه معلم در همه کشورهای دنیا جایگاه رفیع و ارزشمندی است چون به ساختار فکری انسان ها می پردازد و آموزش و پرورش نیروی انسانی می تواند زمینه تولید دانش و در نهایت تولید ثروت برای جامعه است.

در ادامه جلسه یونس احمدی معاون مالی و فناوری مدیریت با اشاره به توانمندی مدرسان مدیریت اظهار داشت: با توجه به دانش بالای مدرسان مدیریت پیشنهاد می شود دوره های آموزشی مرتبط با مباحث تخصصی بانکی نیز با استفاده از ظرفیت های این عزیزان برگزار شود.

احمدی ادامه داد: همکاران مدرس باید همواره دانش سازمانی خود را به روز کنند و تلاش نمایند تا در دوره های آموزشی، اطلاعات صحیح بانکی را به کارکنان انتقال دهند.

علی اصغر زارعی مسوول دفتر حراست مدیریت نیز با تبریک روز معلم گفت: آموزش باید مستمر باشد تا همواره بین سازمان و کارکنان آن ارتباط موثر وجود داشته باشد.

وی تلاش در زمینه کسب دانش، تجربه و باورهای دینی را از مهمترین وظایف معلمان عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش مدرسان در تربیت کارکنان و پرورش مدیران و روسای شعب آینده ، باید تجلیل از مقام معلم به عنوان یک فرهنگ در بانک نهادینه شود.

گفتنی است در پایان این مراسم هم از یونس احمدی، سعداله عزیز، امید راست بین، علی اصغر زارعی، سیامک زمانی، آزاد کریم پور، بختیار اسعدی، کورش عزتی و امید ابراهیمی مدرسان دوره های آموزشی بانک تقدیر شد.

لازم به ذکر است کارکنان مدیریت شعب استان کردستان به سبب ترویج و توسعه دانش در مدیریت استان ، لوحی را به جلال الدین سلیمی مدیر شعب و یکی از مدرسان دوره های آموزشی مدیریت، در روز بزرگداشت مقام معلم اهداء نمودند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000