بازدید از اسکله شهید رجایی بندرعباس

همزمان با فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس، محمدرضا بوستان افروز مدیرشعب استان هرمزگان ‌از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته ترین بندر تجاری ایران بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بوستان افروز به همراه جمعی از مسوولین این مدیریت، طی این بازدید با آخرین دستاوردهای متخصصان حوزه دریایی و بندری آشنا و در جریان جدید ترین وضعیت عملیاتی بزرگترین بندر تجاری کشور و اهمیت حمل و نقل دریایی بندر شهید رجایی استان هرمزگان که بیش از 57 درصد جا به جایی کالا در کشور را به خود اختصاص داده است قرار گرفتند.

همچنین در حین بازدید از قسمت های مختلف اسکله ، توضیحات جامع و کاملی در خصوص برنامه‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی برای ارتقای جایگاه بندر شهید رجایی در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای و همچنین تشریح جایگاه استان هرمزگان به عنوان پایتخت مسافرت ها و گردشگری دریایی ایران به بازدید کنندگان این مدیریت ارایه شد.

در این بازدید و برگزاری نشست با مسوولان اداره کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان، همچنین پیرامون مباحث توسعه سرمایه گذاری و تعامل و مشارکت دو طرفه صحبت شد و مدیر شعب استان ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی هایی که به زودی شکل خواهد گرفت زمینه مشارکت و حضور بانک مسکن در این بندرصورت پذیرد.

مدیرشعب استان در این نشست ضمن معرفی سپرده ممتاز ، با برشمردن مزایای رقابتی این سپرده به تشریح انواع خدمات بانک مسکن پرداخت و بانک مسکن را بزرگترین بانک کشور از لحاظ مانده تسهیلات و همچنین نقش آن در اشتغال زایی وفعالیت در بخش صنعت و ساختمان معرفی نمود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000