عملکرد شایان وصول مطالبات مدیریت شعب استان فارس

طی برگزاری جلسه ای عملکرد وصول مطالبات مدیریت شعب استان فارس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی کمالی مدیر شعب استان فارس ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شایان کارکنان وصول مطالبات، گفت : وصول مطالبات مدیریت فارس از مرزهای اهداف در تمامی شاخص ها فراتر رفته و با توجه به آمارهایی که از خود به جا گذاشته سبب شده تا جایگاه نخست را در بین سایر مدیریت ها کسب نماید که این عملکرد شایسته تحسین و تقدیر می باشد.

وی در خصوص این آمار توضیح داد : میزان NPL در اکثر شاخص ها بیش از 100 درصد اهداف تحقق یافته است به طور مثال NPL مسکن مهر استان فارس 1.56 بوده که به 1.40 و همچنین در بخش سایر از 1.26 به 1.03 و کل NPL از عدد 3.04 به 2.61 کاهش یافته است.

مدیر شعب استان فارس عملکرد وصول مطالبات را در مجموع یک کار انقلابی و جهادی اعلام کرد و در این رابطه افزود: کاهش تعداد 11هزار و 437 پرونده و همچنین کاهش 29 میلیارد ریال مطالبات معوق نشان دهنده تلاش فراوان کارکنان در حوزه وصول مطالبات می باشد .

علی کمالی پیشرفت حوزه ها را در بخش جذب منابع تحسین برانگیز عنوان کرد و از رشد 33 درصدی در این شاخص طی سه سال گذشته خبر داد .

مدیر شعب استان فارس ، پیگیری ، رعایت بهداشت اعتباری و پیش گیری را در هدف گذاری مهم تلقی نمود و ابراز امیدواری کرد تا با تجزیه و تحلیل مناسب و برنامه ریزی دقیق باز بتوانیم رتبه های برتر ارزیابی عملکرد راطی سال جاری کسب نماییم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000