تقدیر سربازرس ارشد استانداری از رفتار مطلوب کارکنان بانک مسکن خوزستان

سربازرس ارشد استانداری خوزستان در حوزه حقوق شهروندی با حضور در مدیریت خوزستان از رفتار مطلوب کارکنان بانک با مشتریان و مراجعه کنندگان تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رضا نخلستانی با حضور در مدیریت خوزستان و دیدار با برخی دوایر، در نشستی با مدیر شعب استان از رفتار مطلوب کارکنان بانک مسکن در استان خوزستان تقدیر کرد.

نخلستانی خطاب به مدیر شعب استان عنوان کرد: به شما و مجموعه بانک مسکن بابت داشتن چنین کارکنانیکه اصول تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی را با شیوه ای مثال زدنی رعایت می کنند، تبریک می گویم.

وی افزود: در بازرسی های نامحسوسی که از سوی بازرسان و شخص من از شعب مختلف این بانک در استان صورت گرفته است، خوشبختانه کارکنان بانک مسکن با رفتاری مطلوب با مشتریان برخوردار می کردند و تمایز قابل توجهی در این زمینه از سوی آنان در مقایسه با سایر دستگاه ها مشاهده شد ضمن اینکه تسلط آنان بر دانش شغلی و بانکی هم برای ما تحسین برانگیز بوده است.

سربازرس ارشد استانداری خوزستان در حوزه حقوق شهروندی تاکید کرد: این امر در گزارش های استانداری خوزستان در خصوص عملکرد دستگاه های مختلف به خوبی خود را نشان خواهد داد؛ ضمن اینکه این مدیریت در سایر شاخص های حقوق شهروندی که به صورت گزارش به ما ارایه و از سوی ما راستی آزمایی شده نیز عملکرد مطلوبی داشته است.

مدیر شعب استان خوزستان نیز در این نشست با تقدیر از نگاه مثبت سربازرس ارشد استانداری خوزستان به کارکنان بانک مسکن، عنوان کرد: کارکنان بانک مسکن احترام به مشتری و رعایت حقوق شهروندی را مقدم بر هر مسئله می دادند چرا که این موارد در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید جدی قرار گرفته است.

علی اصغر نادری با تاکید بر اینکه رضایتمندی مشتریان و رعایت حقوق شهروندی در این مدیریت، ناشی از منش و رفتار خوب کارکنان است، عنوان کرد: سازمان نیز بر رعایت حقوق مشتریان و تکریم ارباب رجوع تاکید ویژه ای دارد و در این زمینه دوره های آموزشی فراوانی برای کارکنان برگزار و جزوات فراوانی بین همکاران توزیع شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000