ارسال کمک های غیرنقدی بانک مسکن هرمزگان به سیل زدگان خوزستان

در ادامه روند امداد رسانی به سیل زدگان، محموله کمک های غیرنقدی کارکنان مدیریت شعب استان هرمزگان به استان خوزستان ارسال شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بار دیگر کارکنان مدیریت شعب هرمزگان، در راستای ایفای نقش و مسوولیت اجتماعی بانک و بمنظور حمایت از آسیب دیدگان حادثه سیل در خوزستان، در این امرخداپسندانه شرکت نموده و محموله کمک های غیرنقدی خود را، که شامل ۳۰ دستگاه پنکه رو میزی پارس خزر به ارزش 000ر000ر101 ریال بود جهت توزیع به خوزستان ارسال نمودند.

لازم به ذکر است هزینه خرید پنکه های رومیزی از محل واریز کمک های نقدی کارکنان مدیریت به صندوق خیریه علی بن ابیطالب (ع) این مدیریت بوده و این محموله جهت توزیع به مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان ارسال شد.

کارکنان هرمزگانی ، در مرحله اول مشارکت در حمایت از سیل زدگان لرستان ، مبلغ 000ر000ر30ریال از محل صندوق خیریه ابیطالب(ع) به حساب هلال احمر واریز نمودند و بخشی از حقوق ماهیانه و پول مرخصی های خود را نیز به حساب سیل زدگان واریزکردند.

محمدرضا بوستان افروز مدیرشعب استان هرمزگان ، اقدامات اجتماعی این مدیریت را ، علاوه بر تامین مسکن و سرپناه برای خانواده های کم درآمد، کمک به کودکان سرطانی ؛ هموفیلی ، تهیه بسته غذایی جهت ایتام ، کمک هزینه تحصیلی ،تامین هزینه های درمان اقشار کم درآمد ، برگزاری 5 جشن گلریزان از سال 1393 و جمع آوری مبلغ 000ر862ر003ر2 ریال و آزاد سازی 27 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از محل واریزی های ماهانه کارکنان به صندوق خیریه علی بن ابیطالب برشمرد.

بوستان افروز ضمن ابراز خوشحالی از حس نوع دوستی کارکنان بانک مسکن اظهار امیدواری کرد که این روند خداپسندانه ادامه یابد و این مدیریت بتواند نقش مهمی را در فرهنگ سازی اقشار مختلف جامعه ایفا سازد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000