تدوین سیاست های اعتباری سال ۹۸ در راستای رونق بخش مسکن

اولین کارگاه آموزشی تشریح سیاست های اعتباری سال ۹۸ با حضور مسوولین مدیریت و روسای شعب کردستان در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این کارگاه آموزشی جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان به تشریح سیاستهای اعتباری بانک در سال 98 پرداخت و گفت: سیاستهای اعتباری سال 98 در راستای رونق بخش مسکن تدوین شده است.

وی بر حمایت بانک مسکن از فعالان و سازندگان حرفه ای بخش مسکن و شرکت های تعاونی مسکن در سیاستهای اعتباری سال 98 تاکید کرد و اظهار داشت: در بخش ساخت مسکن، تمرکز بر افزایش سقف تسهیلات اعطایی به سازندگان حرفه ای و شرکت های تعاونی مسکن که دارای صلاحیت حرفه ای هستند ، می باشد چرا که سیاست اعتباری بانک در سال 98 بر این است که تسهیلات ساخت در اختیار واحدهایی قرار داده شود که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

سلیمی سیاست های اعتباری سال جاری را در چهار بخش تسهیلات اعتباری خرد، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه گذاری و بانکداری تکلیفی عنوان کرد و ابراز داشت: تمامی این سیاستها در جهت رونق بخش مسکن طراحی شده و با توجه به نوسان قیمتی، هدفگذاری بر این است که مشتریان حرفه ای که از فناوری های نوین و مصادیق کاهش مصرف انرژی بهره می گیرند، بیشتر حمایت شوند.

مدیر شعب کردستان ضمن تشریح اهداف بانکداری خرد در سیاست های اعتباری درخصوص سیاستهای اعتباری تسهیلات تبصره ای و تکلیفی خصوصا مسکن مهر توضیح داد: یکی از اهداف بانک در سال جاری تعیین تکلیف پرونده های مشارکتی مسکن مهر با توجه به سیاست های وزارت راه و شهرسازی می باشد.

در ادامه این کارگاه آموزشی سعداله عزیز معاون اجرایی مدیریت به تشریح همایش معاونین اجرایی و روسای دوایر اعتباری مدیریتهای بانک در مشهد مقدس درخصوص سیاستهای اعتباری سال 98 پرداخت و بر بهداشت اعتباری و توجه به سیاستهای چهارگانه اعتباری سال جاری تاکید کرد.

گفتنی است در پایان ، جلسه پرسش و پاسخ با حضور روسای شعب و مسوولین مدیریت در خصوص نکات مهم و اساسی سیاستهای اعتباری 98 برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000