تقدیر مدیر شعب بانک مسکن از جامعه فرهنگی

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ، مدیر شعب بانک دراداره کل آموزش و پرورش و دو مدرسه استان، حاضر و با تجلیل از مقام شامخ معلم ، از جامعه فرهنگی استان کردستان تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم ، از تلاش فرهنگیان معزز در راستای هدایت و ارشاد نسل جدید تقدیر و تجلیل نمود و گفت: دین مبین اسلامی معلمی را شغل انبیا می داند و در هیچ کدام از ادیان دیگر به اندازه دین اسلام معلمی را این گونه مورد ستایش قرار نداده است و این بزرگی و عظمت علم و دانش و استاد و معلم را می‌رساند.

سلیمی به تعامل و همکاری بسیار ارزنده آموزش و پرورش استان طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته با توجه به ارتباط اثر بخشی که با آموزش و پرورش داشتیم قریب به 24000 حساب قرض الحسنه برای دانش آموزان مراکز شبانه روزی افتتاح شدکه امیدواریم در سال جدید بتوانیم با گسترش همکاری های متقابل، خدمات بانکی ارزنده ای را به فرهنگیان و دانش آموزان استان ارایه دهیم.

در ادامه این دیدار رشید قربانی مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان، از حمایت های بانک مسکن از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تقدیر کرد و گفت: هر ساله بانک مسکن در هفته معلم ، جامعه فرهنگی استان را مورد لطف و عنایت خود قرار می دهد که این امر موجب دلگرمی معلمان استان در توسعه علم و دانش و پرورش آینده سازان این مرزو بوم است.

وی همچنین از تلاش های مدیریت و کارکنان شعب استان در جهت افتتاح 24000 حساب برای دانش آموزان مراکز شبانه روزی در مدت زمانی بسیار کوتاه تشکر و قدردانی نمود .

شایان ذکر است در پایان این نشست مدیرشعب استان کردستان با اهدای لوح و هدایایی به مدیران آموزش و پرورش استان از مقام شامخ معلم تجلیل نمود.

گفتنی است طی مراسم های جداگانه در دو مدرسه از مدارس سطح شهر سنندج، مدیر شعب استان به همراه مسوولین دوایر بازاریابی و ارتباطات مدیریت با حضور در این مراسم ها با اهدای لوح و هدایایی از جامعه فرهنگی و معلمان زحمت کش استان کردستان تجلیل و قدردانی نمود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000