مدیریت البرز روی سکوی سوم قرار گرفت

با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد مربوط به سال ۹۷ ضمن حضور ۸۴ درصد شعب مدیریت البرز در جایگاه سبز ارزیابی عملکرد ، مدیریت البرز روی سکوی سوم مجامع ارزیابی عملکرد در پایان سال ۹۷ قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی بلوچی مدیریت البرز با اعلام این خبر گفت: شناسایی ظرفیت شعب و برنامه ریزی مدون از مهمترین اقدامات این مدیریت بود.

وی در خصوص مهمترین اقدامات این مدیریت برای تحقق اهداف گفت: شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدفگذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب، انجام بازاریابی های برنامه ریزی شده و پیاده سازی طرح بالندگی در حوزه جذب منابع از مهمترین اقدامات این مدیریت در حوزه جذب منابع است.

مدیر شعب البرز بیان نمود: برگزاری جلسه با مسوولان استانی درخصوص مسکن مهر ، داشتن برنامه های تشویقی برای وصول مطالبات، برگزاری جلسه با شرکتهای وصول مطالبات ،ارسال پیامک از همان قسط اول، پیگیری و تکمیل بانک اطلاعات مشتریان و ضامنین و بررسی علل موفقیت و عدم موفقیت در بازه های زمانی مشخص از مهمترین فعالیت های مدیریت استان البرز در حوزه مسکن مهر و وصول مطالبات بوده است که نتیجه آن کمترین مانده مطالبات غیرجاری در بین مدیریت های درجه یک نوع الف وب با مبلغ 843 میلیارد و967 میلیون ریال می باشد و از این مبلغ حدود 149میلیارد و596 میلیون ریال آن مربوط به مطالبات غیر جاری مسکن مهر می باشد که از نظر مانده مطالبات غیرجاری مسکن مهر نیز کمترین مانده بین مدیریتهای درجه یک نوع الف وب می باشد.

بلوچی مانده ناخالص تسهیلات پرداختی در مدیریت البرز را بیش از 74 هزار و847 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود این حجم تسهیلات در کنار پرداخت 6هزار میلیارد و882 میلیون ریال تسهیلات بخش مسکن طی سال 97 نشان دهنده بیشترین مانده ناخالص تسهیلات پرداختی در مدیریتهای درجه 1 نوع ب و رتبه اول پرداخت خرید خانه از حیث تعداد ومبلغ در مدیریتهای درجه 1 نوع ب است .

وی افزود : پرداخت این میزان تسهیلات در کنار فعالیت های صورت گرفته در حوزه وصول مطالبات باعث شده تا شاخص NPL کل در این استان عدد 1.11 را نشان دهد که درنتیجه رتبه اول از حیث کمترین NPLبین مدیریتهای درجه 1 نوع الف وب به مدیریت البرز اختصاص یافته است . در شاخص NPL بخش خدمات بازرگانی نیز مدیریت البرز حائز رتبه اول در بین مدیریتهای کل کشور وهمچنین در شاخص NPL بخش مسکن وساختمان حائز رتبه اول بین مدیریتهای کل کشور می باشد و دربخش ضمانت نامه NPL مدیریت صفر می باشد

مدیر البرز گفت این مدیریت از شعب تحت پوشش خود افتخار حضور ده شعبه برتر در بین یکصد شعبه برتر را داشته که شعبه کمالشهر رتبه هفت دربین هزار و دویست و پنجاه و چهار شعبه کشور را داشته است.

همچنین حضور ثابت مدیریت البرز در منطقه سبز عملکردی در چهار دوره پیاپی ارزیابی عملکرد از افتخارات این مدیریت می باشد.

وی در پایان بیــان کرد در فضای کنونــی، کارکنانی که درک بهتری از شرایط داشــته باشند بهره مندی بهتری نیز از امکانات خواهند داشت و بر تلاش مستمر و همگانی به عنوان کلیدی برای باز کردن قفل ظرفیتهای بالقوه موجود تأکید کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000