عضو هیأت مدیره بانک مسکن خبر داد

بهبود شاخص‌های عملکردی بانک مسکن در سال ۹۷

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به بهبود شاخص های عملکردی این بانک در سال گذشته، رعایت بهداشت اعتباری و مبارزه با پولشویی را از اولویت های مهم بانک مسکن در سال 98 عنوان کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جعفر آقاملایی در جمع مدیران بانک مسکن، با اشاره به بهبود شاخص های توسعه ای بانک در حوزه های مختلف عملکردی اظهار داشت: خوشبختانه بانک در سال گذشته در اکثر بخش ها و شاخص ها توانست روند رو به بهبود را طی کند.
وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد، یک شاخص سنجش برای موفقیت یک مجموعه است، خطاب به مدیران ارشد و استانی بانک مسکن تاکید کرد: ارزیابی عملکرد نباید یک دغدغه و هدف باشد بلکه باید به آن پایبند باشید تا بتوانیم عملکرد خود را بهبود دهیم که در نهایت عملکرد کل بانک بهبود خواهد یافت.
عضو هیأت مدیره بانک مسکن با تاکید بر اینکه باید نگاه و رویکرد حرفه‌ای به ارزیابی عملکرد داشته باشیم، ادامه داد: بررسی شاخص های عملکرد نشان می دهد استان های مازندران، همدان، مرکزی و فارس در 10 دوره ای که ارزیابی عملکرد در دستور کار بانک بوده، در وضعیت مطلوب قرار داشتند.
آقاملایی بر لزوم حمایت از مدیریت مناطق و استان ها برای افزایش بهره وری و بهبود عملکرد تاکید کرد و گفت: در زمینه تحقق اهداف و سیاست هایی که برای بانک پیش بینی می شود حمایت های لازم از مدیران صورت می گیرد و بانک مسکن در این زمینه از هیچ تلاشی در جهت بهبود شاخص های عملکردی بانک دریغ نخواهد کرد.
این عضو هیأت مدیره بانک مسکن در بخش دیگری از اظهاراتش با تاکید بر لزوم تلاش برای وصول مطالبات، افزود: در سال 98 بیشتر تمرکز بانک باید در وصول مطالبات معوق باشد.
وی با بیان اینکه جذب منابع، بهترین راه برای نقدینگی مطالبات غیرجاری است، گفت: خوشبختانه در وصول مطالبات نقدی نیز بانک مسکن عملکرد خوبی داشته است و با توجه به این عملکرد مثبت قطعا در وصول مطالبات غیر جاری نیز توفیق خواهیم داشت.
آقا ملایی، رعایت بهداشت اعتباری و مبارزه با پولشویی را از دیگر اولویت های بانک مسکن عنوان کرد و گفت: در حوزه واگذاری املاک مازاد که تکلیف وزارت اقتصاد به نظام بانکی کشور است نیز بانک مسکن اقدامات خوبی انجام داده اما باز هم باید در این زمینه کوشش کنیم و املاک بلااستفاده را اعم از اموال ملکی و تملیکی را واگذار کنیم.
این عضو هیأت مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه اگر نسبت به فروش املاک مازاد اقدام نشود نگهداری این املاک برابر قانون مشمول مالیات می شود، خطاب به مدیران ارشد و استانی این بانک گفت: لازم است در اسرع وقت املاک و اراضی مازاد بانک در نقاط مختلف کشور شناسایی شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000